tandsmycke?!
Det är jag sugen på att sätta dit, vet ju att man kan göra dte hos tandläkaren men vart mer kan man göra det?finns dte inte att beställa på internet och göra hemma som är minst lika bra?
Det är jag sugen på att sätta dit, vet ju att man kan göra dte hos tandläkaren men vart mer kan man göra det?finns dte inte att beställa på internet och göra hemma som är minst lika bra?
Har inte hört man kan göra det själv. Jag gjorde det hos tandläkaren, och det kostade inte mer än ett besök och tandsmycket för runt 100kr.
Nu har jag haft det i 5 år, de sa det skulle hålla några månader högst ett år..
hos folktandvården kostar det 560kr skit dyrt!
då får man smycke och ditsättning medtanke på att det är jätte enkelt att sätta dit så är det vansinningt dyrt.
men jag tror inte att man kan göra det nån annastans.
haha en bekant till en vän gjorde det själv och limmade fast läppen. så ett tips är nog att göra det hos tandläkaren.
560 kr är väl inte dyrt för en sådan sak heller. Sedan varför någon skulle vilja göra det fattar jag inte men nu var det ju inte jag som skulle ha det. Hoppas du blir nöjd i alla fall
Jag satte dit mitt strax innan jul 1998!!!! Snart 10 år sedan. Jag var den första på folktandvården där jag bodde då. Iallafall så sitter den stenhårt kvar.
jo för att limma dit en liten sten är vansinnigt dyrt!det tar 2 sekunder 3 kanske med rengöring.
jag ska utbilda mej tidd tandläkare så jag kan göra det för hälften sen
hahah nä men lycka till.
sen vet jag inte vart man skulle få ta på sånt där lim det måste ju bara finnas hos tandläkaren