• Sthlm78

Duktig barnfotograf i Stockholm

Jag vill gärna ha tips om en duktig fotograf i Stockholm som kan fota vår son som är tio månader. Vi är ute efter avslappnade foton i hans naturliga miljö, dvs inga uppstyltade foton framför någon standardbakgrund... Skulle verkligen bli jätteglad om vi kan få några rekommendationer.

• Svar på tråden Duktig barnfotograf i Stockholm
  • Indillia

Jag tycker att Ozdeleau vid Odenplan tar fina bilder. Hon verkar ganska flexibel också.

• Sthlm78

Tack för tipsen! Ska kolla upp dem.

• lokisse
    Indillia skrev 2008-05-04 18:49:32 följande:
    Jag tycker att Ozdeleau vid Odenplan tar fina bilder. Hon verkar ganska flexibel också.
    hon är toppen!
    www.ozdeleau.com/blog/
    Nej det tror jag inte!
  • Barnfotograf Stockholm
    Barnfotograf Stockholm skrev 2012-11-04 01:09:47 följande:
    Hej,

Barnfotograf Stockholm har legat nere ett tag, butt ägare, och nu även bytt adress till barnfotografstockholm.se. Inom kort kommer ni hitta duktiga barnfotografer där som fotograferar barn i Stockholm och närliggande län.

Besök Barnfotograf Stockholm.

Det funkar ju inte att länka. Här finns Barnfotograf Stockholm: barnfotografstockholm.se/
    Och här finns tips om vad man ska tänka på vid fotografering av barn: barnfotografstockholm.se/tips-fran-barnfotograf-stockholm/
  • Fotograf88

Jag tycker personligen att www.perfektpanorama.se/ är bäst på att hitta fotograf som lämpar sig till alla typer av fotograferings jobb. Jag har fotat vår lilla Karl och vårt bröllop med dom och är super nöjd. 

karl finns med som exempel på deras site också :)

Svar på tråden Duktig barnfotograf i Stockholm