Inga sammandragningar alls i v.30. Normalt?
Jag är i v.30 och har inte känt av någon förvärk sammandragning alls. Dock lite ryggont från och till.
Är det normalt att inte ha ont i magen alls?
Min mage växer ordentligt dock.
Jag är i v.30 och har inte känt av någon förvärk sammandragning alls. Dock lite ryggont från och till.
Är det normalt att inte ha ont i magen alls?
Min mage växer ordentligt dock.
Ja, normalt....vissa känner inte förrän det är dags.
Jodu, det är helt normalt. Jag har inte haft en enda förvärk/sammandragning under hela graviditeten, med alla FYRA barnen
Min bm sa att det inte var vanligt men absolut inte onormalt. Släpp oron och njut istället, värkar kommer du får tids nog (och mer än tillräckligt ) när förlossningen startar...
Under min första graviditet kände jag absolut ingenting alls tills vattnet gick!
jag är i vecka 29 nu och har inte heller känt av sammandragningar alls.
Jag tror inte ens jag vet hur det ska kännas
Gick 14dagar över tiden kände inget inga sammandragningar eller värkar blrv igångsatt ag 13 fick känna på små sammandragningar jippie!
Var typ inte öppen alls.
Sen blev han ju utplockad men det är en annan story!
Oj missa massa bokstäver skulle vara blev igångsatt dag 13!
Kegge, hur kommer det sig att du blev igångsatt?
du hinner ha SD ^^ garanterat
var glad att du inte har några sammandragningar än. jag har haft det sedan vecka 18 (ung).
Jag hade inte heller det när jag väntade min dotter.
Eller jo, jag kände att magen blev hård emellanåt, men det kändes ingenting alls i övrigt.
Fast mot slutet så fick jag som håll långt ned på sidan av magen ibland när jag gick..
Lycka till!
Med första barnet hade jag inte en SD/förvärk förrän förlossningen satte igång, men med 2:an & nu 3:an har jag hur mycket som helst & det hade jag gärna varit utan.
Pernilla med BF idag
Jo blev igångsatt när jag var inne på kontroll 13dagar över tiden då kollar de fostervatten och det var inte så mycket så då blir man igångsatt på engång!
Hann inte hem å bbväskan hade jag inte med mig skulle bara på koll ju!
Var inte öppen för typ mer än ett finger å tappen hård.
Så lite Sd å värkar vill man nog ha men faen vad ont de fjuttiga sd jag fick av trasan de stoppat in för å mjuka upp! (Sen akutsnitt men bara för hans hjärtljud sjönk å förlossnngen var inte ens igång skulle fått traska omkring på förlossningen i typ 3 dagar)
Men jag var nog bra på att vara gravid å du är ju "bara" i vecka 30 och än vill du inte ha bebis så vänta till v 37 då kan det sätta igång ju! Är du i v42 som jag så kan du börja fundera!
Så vänta du bara var glad att du mår bra!
(sorry blev lite långt)
Kegge, märkte du aldrig när vattnet gick...?
Jo, jag vill ha bebis snart!
Luckysun- Vattnet gick aldrig kan bli mindre fostervatten ändå! Gick ju över kan bli så!
Hmmm måste kolla upp hur det går till!