dr browns glas flaskor?
nån som vet var man kan köpa dr browns glas flaksor , verkar inte finnas i butikerna
nån som vet var man kan köpa dr browns glas flaksor , verkar inte finnas i butikerna
Finns vad jag vet bara i U.S.A och är slutsålt efter alla larm...jag har köpt glasflaskor evenflo av privatperson och DR.browns tillbehör passar!! Hade Dr.browns plastflaskor innan!
www.blocket.se/vi/12910240.htm
Jag har mailat den svenske importören och frågat i dag. Jag återkommer med svar när det kommit.
tack , ringde ida babyproffsen o de hade kontakat sin försäljare som sa att det e tydligen panik i usa o därför hinner de inte tillverka mer glas flaskor o sen hade de sagt att det inte va så farligt för att mängden gift skulle tydligen vara under gränsen för va EU tillåter , men man blir ju ändå lite noji , letar fortfarande efter flaskan
googlade lite efter att ha sett tråden och hittade detta, kanske kan det vara nått?
själv känner jag också lite nojja och har börjat byta ut de flaskor vi redan har mot nya(dock fortfarande samma märke som innan) men efter att ha tittat runt lite i dag så ser jag att det faktiskt finns lite flera alt tt välja mellan
www.barnnet.se/rep3.php
ja jag har ingen erfarenhet av någon av flaskorna, men det fanns ju fler flaskor av andra märken att välja mellan om man tittar på länken, finns fdet någon på fl som har erfarenhet av den rostfria?
jag har nuby flaskan dom visar.. å det ska visst vara anti-kolik i dinappen. vet inte om det funkar lika bra som dr. brown eftersom min dotter är 4½ månad och har inte kolik.
Vad bra! Helt klart intressant för oss!
Vilken flaska (nuby) är fri från giftet?
Och hur skiljer den sig från MAMs flaska?
Vad är det för larm??? Missat det