• Lantismamman75an

Skall åka(bila) till Paris med min man och våra barn. Något speciellt att tänka på?

I sommar skall vi bila ner hela familjen till Paris och Eurodisney. Någon som har lite tips på vad man skall se och göra i Paris? Eiffeltornet tänker jag inte åka upp i eftersom jag har höjdskräck. Någon som kan ge bra tips på vad man skall tänka på när man skall åka så långt med barn? Mvh Carro

• Svar på tråden Skall åka(bila) till Paris med min man och våra barn. Något speciellt att tänka på?
  • Ann Sarah

HEJ :)

vi åkte den resan förra året :) våra barn var då 2½ och 6½ år gamla ..

vi åkte ut från varberg grenå .. och sedan sträck körde vi stanade när barnen blev trötta lovade en glass i varje land som vi åkte i genom och på gps såg dom när det hände :) så det var en positiv sak som dom satt och väntade på ..

våra barn är vana att åka långt så det var inga problem hade dvd i bilen men den stora kollade bara på en film under hela vägen ner ..

ett tips på disney land gå till mike mouse caffe i disney ville där är jätte många karaktärer och barnen älskar det onödigt att köa i timmar i parken för att träffa en när dom kommer till ens bord och leker lite i stället ;)

MVH ANN v

fråga gäran mer om du vill :)

Svar på tråden Skall åka(bila) till Paris med min man och våra barn. Något speciellt att tänka på?