!!En kvinnlig läkare i Landskrona/Lund!! *långt*
Så här ligger det till.
Jag var in på Landskronas gynmottagning för att göra en gynkoll och den kvinnliga läkaren vars namn jag inte kan blotta TYVÄRR undersökte mig på ett konstigt sätt.
Jag kände mig så illa berörd att först nu flera månader senare har jag berättat för min sambo.
Visst alla undersökningar är obehagliga men hon gjorde något som fick håren att resa sig på ryggen på mig! Sättet hon tog på mig när hon var där nere och rota plus att hon använde sig av en "duk" som skyddar resterande i rummet från att se vad som händer där nere.
Ska detta få hända och vad ska jag göra??
Är det någon mer som kanske råkat ut för denna människa?!
Just ja sen ska det tilläggas att när jag senare när jag väl blivit gravid skulle in akut till Lunds kk var hon där med!! Detta resulterade i att jag smög och pratade med en sköterska som "möblera" runt i namnen så att jag fick träffa nästa läkare istället.
I dagsläget står det klart i mina papper att hon inte får komma i närheten av mig men ändå är jag så rädd, jag har tänkt att föda i Lund och skulle några fler akuta tider komma på tal finns risk att hon är där!
Ska jag då behöva sitta och vänta tills nästa pass går på så att säga?
Vet egentligen inte varför jag skrev denna men behövde få ut det och även uppmärksamma, vill inte att folk ska råka illa ut!
Vet verkligen inte vad jag ska ta mig till och jag är ledsen över detta jämt, det jagar mig sönder och samman!