• Anonym

Skicka blommor till kille?

Uppskattas det igenterligen av en kille om man tex skickar rosor till en kille?

• Svar på tråden Skicka blommor till kille?
  • Anonym

Och vad kan man skriva för sött på kortet i såfall?

• Anonym (kille)

Jag kanske är traditionell, men vet inte om det här med rosor till en kille är en bra idé. Det känns som killens uppgift att uppvakta med blommor. Skulle en tjej skicka blommor till mig skulle det kännas lite konstigt, nästan som en pik att jag inte skickar tillräckligt med blommor till henne. Ibland kanske man gör saker för den andre som man vill att han/hon skulle göra för en själv, istället för att hitta på nåt som den andre mer garanterat gillar. Köp hellre nåt du vet just din kille uppskattar. Eller bjud på dig själv med lite sexiga underkläder eller så. Traditionellt kanske, men det funkar för de flesta.

• Anonym

Okej hehe... Nja men detta är inte min kille utan nja en jag hoppas på att få (Alltså har träffats innan)

• Grabbo

Snackar skit...

Klart du ska kunna skicka blommor om du vill!!

• Kimma72

Varför inte skicka ett chokladogram istället. Det brukar vara uppskattat av män, förutsatt att de gillar choklad förståss..men de har även nallar osv med söta texter på magen om man hellre vill skicka det. Lägg bara till .se på slutet så kommer du dit.

• pomeransen

Roligt och lite otippat. Jag skulle bli skitglad, och det skulle nog de flesta killar bli.

• Kimma72
    Grabbo skrev 2008-05-05 11:48:35 följande:
    Snackar skit...Klart du ska kunna skicka blommor om du vill!!
    Klart killar kan få blommor, min sambo hade blivit jätteglad, men han är sjukt förtjust i choklad så ovanstående blir bättre i vårat fall
  • Anonym (kille)
    Anonym skrev 2008-05-05 11:42:06 följande:
    Okej hehe... Nja men detta är inte min kille utan nja en jag hoppas på att få (Alltså har träffats innan)
    OK . Missupfatta lite. Men ger nog samma råd ändå. Känns i mina ögon lite för "pushigt" och romantiskt med rosor till en kille. Finns nog andra sätt att få honom att fatta att du gillar honom. Men du känner honom bättre än jag, så du får bestämma... Good luck.
  • Anonym

Hehe olika tycker många
    Finns det någon bra sida man kan skicka sånna där nallar,choklad el sånt?

• Anonym

VAD kan man skriva på kortet?

Svar på tråden Skicka blommor till kille?