Bikiniöverdel till liten byst men stor kropp!
Snart är det sommar och sol och då kommer även badvädret.
För några år sen slutade jag att bada, att överhuvudtaget visa mig i badkläder pga övervikt.
I år tänkte jag väl ge det en chans, göra fästmannen glad och kunna bada med honom och våra vänner då jag inte gjorde det förra året.
I förra veckan gick jag glatt ut och kollade kläder med en barndomsvän, och vi gick och kollade badkläder då hon vill börja simma med mig i simhallen.
Självklart hade jag samma problem som alltid
- hitta en överdel/bh som sitter bra.
Jag är kraftig runt om, och har liten byst, A-kupa.
Just Bh har jag väl sisodär med att hitta, det finns om jag letar, och på dom flesta är det stretch, å andra sidan gör det inget om den sitter lite lite tajt eftersom jag har kläder över, med andra ord så syns det inte.
Men att hitta just en bikini överdel verkar omöjligt.
På alla överdelar jag tittat på så är ALLA jättesmå runt om kroppen. Jag kan inte knäppa dom, och kan jag det så skär det in så in åt skogen, dvs ser förjävligt ut.
Jag vill gärna ha en överdel som det är inlägg i, då jag har väldigt små bröst.
Självklart gick självförtroendet åt skogen även denna gång, som alltid när jag ska prova kläder.
Men är det bara jag som har det såhär?
Eller är det så att kvinnor som har små bröst även ska vara smala? Domhär frågorna ställer jag mig varje gång jag kollar kläder. Och det är ett STORT problem för mig att ha det såhär.
Och ja, jag har varit in i många butiker och kollat bikini överdelar, men alla är likadana, dvs små bröst = smal.
Någon som vet vad sjutton jag ska göra?