Vitt soffa tips på snygga kuddar till?
Ska köpa vit soffa nåt som har tips på snygga kuddar till helst med bild. Förslag på färg?
tack i förväg för alla tips
Ska köpa vit soffa nåt som har tips på snygga kuddar till helst med bild. Förslag på färg?
tack i förväg för alla tips
Jag gillar Lexingtonkuddar
snyggt!mycket stilrent
beror på vad du har för stil annars? färger?
sy själv vet ja! så får du exakt det du vill.
Lexington och Gant kuddar tänkte jag ochså föreslå. det finna många kuddar i den stilen som inte är lika dyra som äkta Lexington. Mkt fräscht!
Vi planerar ochså att ha en vit soffa, nu på våren så tycker jag det är fint att ha lite somriga kuddar t.ex med blommor på.
Jag gillar normalt shabbby chic men även starka fina färger, blommigt randigt osv....rätt kombination måste det ju vara
Oj, det finns ju så mycket som är snyggt i en vit soffa! Men limegrönt är ju alltid fräscht så här på våren/sommaren! Vitt och lime är läckert tillsammans! Vad har du annars för färger i det rum som soffan står i? Alltid snyggt att plockan upp en redan befintlig färg....
Turkos är en fräsch färg tycker jag, även aubergine och annan mörk lila, men till våren/sommaren är det nog snyggast medmer pastelliga färger.
Vi har svartvita kuddar till, har bilder inne påmin blogg om du vill kika. Kolla under kategorin "vårt hem"
www.duracellmamman.blogg.se