• Mysaaan

Vad för skor nu som gravid?

Är gravid i vecka 30 och jag kan inte ha mina vanliga vår/sommar skor. Brukar ha pumps eller ballerina, men dom passar inte längre då fötterna svullnat och jag har ont i dom emellanåt, vill ha något finare att gå i än mina crocs. Vad har ni för skor nu? Vill gärna ha tips på bra skor som man kan använda nu, som inte blir för varma och som är bekväma och snygga? Förutom vanliga sandaler eller crocs. Jag har stödstrumpor och jag förstår att jag kanske måste gå upp någon storlek.

• Svar på tråden Vad för skor nu som gravid?
  • Älsko

Tofflor/skor med spännen ??
    Men eftersom det är så kort tid kvar så lägg inte ner en förmögehet för förmodligen kanske de inte passar efteråt igen.. Så prova en stl större med..

• Billabong

Förra våren/sommaren använde jag två olika par gamla tygskor från vecka 21-40+ då inga skor var tillräckligt rymliga på höjden för mina svullna fossingar... Köpte hem skor på öppet köp många gånger i hopp om att de skulle passa, men icke. Hoppas ni har bättre tur!

• gustafssons

köpte ett par billiga skor på rusta eller om det va ÖB när de va bara några veckor svar.. har dem kvar..fast nu ärde för stora du kan ju sälja dem om du inte vill ha de svar sen, omdu köper nådyrare skor;.)

• Blue Bear

Köpte tre par tygskor, ballerina, på SkoPunkten för 199kr/st pluss att det var tag 3 betala för 2 så kostade totalt 398kr! Billigt tycker jag.. snygga var dom också

Men fick också ta storlek större!

• Jajjaa

Ledsen att erkänna det men foppatofflen, oootroligt ful (jag vet), är helt underbar till den gravidsvullna foten. Finns att köpa på Din Sko, 129:- (kopia som duger bra).

• luckysun

Birkenstock har jag hört är perfekta men lite kalla än så länge. Sandaler i 16 graders värme. Hmm...

• elink

men birkenstock har ibalnd en bra modekollektion så det kan vara värt att kolla. jag födde i augusti förra året och hade nog inte överlevt utan mina birkenstock.

• elink

ecco har mycket snygga skor nu oxå men de kanske är för smala? de är i alla fall inte så billiga.....

• AochJsMamma

Har alla fått större fötter? Hade tänkt köpa ett par Ecco sneakers med typ nät aktikt på sidorna, verkar svala och bekväma, men de kostar ju 800 kr...kankse blir för små snart om jag köper i min vanliga stl? Hmm kanske inte vågar..

~~ * Vecka 25 * ~~
Svar på tråden Vad för skor nu som gravid?