• Fru Bragstad

En stolt mamma om sin kärlek till sin son...

Ett litet klipp ur min blogg idag som många någ känner igen sig i!

"Tanken slår mig så många gånger varje dag att det faktist känns som att det borde skrivas också!

Min son är det allra finaste som finns, som någonsin har funnits och som någonsin kommer finnas. Flera gånger varje dag kommer jag på mig själv med att tänka på det allra mest underbara, att just den där lille kritvitt lockiga, blåögda, glada (överlyckliga), busiga, envisa, hjälpsamma, generösa lille prinsen kom till just oss...

Små små saker blir till så stora... När han vågar sig på att åka framlänges på magen i liiiilla ruschkanan i Slottsskogen, när han varje morgon lastar mig full med filtar, kudde och Kråkan (såklart) innan han nöjd sträcker upp armarna mot mig "komma!"... Den där lilla handen som sträcker sig efter min temugg vid frukosten och den lilla munnen som pussas "hejjå" när han är på språng ut... Finns miljoner fler saker att rabbla upp men "bara" de "små vardags-ögonblicken" är så speciella med vår prins...

Kärleken till ens barn finns inga ord i världen som kan beskriva..."

• Svar på tråden En stolt mamma om sin kärlek till sin son...
  • buffe

Det största är kärleken till ens barn. När våran son kom förstod jag var kärlek var.. Jag älskar dig min lilla prins..

• Fru Bragstad
    buffe skrev 2008-05-05 23:24:51 följande:
    Det största är kärleken till ens barn. När våran son kom förstod jag var kärlek var.. Jag älskar dig min lilla prins..
    Som jag sagt så månger gånger innan... Innan vår son föddes visste jag inte vad kärlek är! (även om jag trodde de innan...)
  • Nasgulsmor

Visst är det speciellt :)

Svar på tråden En stolt mamma om sin kärlek till sin son...