• Sara K

Börjar bli orolig för vädret i Bulgarien...

Fan.. värsta skitvädret ju!!
    Har bokat resa för hela familjen till Sunny beach 28 maj. Vi har längtat o snålat hela vintern o våren och just nu, och dom senaste veckorna, har det varit 10-14 grader bara! 5 dygnsprognosen visar inte på någon förbättring.
    Åååhhh tänk om detär 25 grader och sol här hemma och kallt o regnigt där?
    Vad tror ni? Hinner det bli bättre?
    Medeltempen i maj är 21 och i juni 26 så det det ska ju vara varmt!
    Fler som bokat resa kring månadsskiftet?

• Svar på tråden Börjar bli orolig för vädret i Bulgarien...
  • Tyler Durden

ska till montenegro i slutet av maj, men dåligt väder får man räkna med om man åker på våren.

• LindaTosa

Vi åkte till Sunny Beach den 29:e maj 2002 och vi hade riktigt ostadigt väder tyvärr! Det kom minst en rejäl regnskur varje dag, men när solen tittade fram blev det varmt. Jag tror att man får räkna med lite ostadigt väder när man åker den tiden på året! Dock tror jag att ni kommer att få det varmare än 15 grader iallafall!

Robbie Williams is The King of Pop!
  • hotten

Det är tyvärr nått man måste räkna med när man åker på våren under lågsäsong när det är som billigast... Men ni kan ju ha tur det är ju länge dit än men 21 c i maj i snitt kan ju stämma mycket väl men det kanske bara är en liten stund mitt på dagen när de flesta prognoser uppdateras..?

förra våren var det ju så att det var varmare här hemma, men det var även helt ok där..

• azzag

Vi ska åka till Golden sands 6 juni. Vi var i sunny beach i augusti för 3 år sedan och då var det också dagar det kom en jätteskur. Var över på ett kick men översvämning överallt på gatorna.

Svar på tråden Börjar bli orolig för vädret i Bulgarien...