• Anonym (rynkig)

rynkor under ögonen vid 25...jag e deppad..

har fått många fina rynkor under ögonen och jag är bara 25..har kollat in andra i min egen ålder och dom har inte alls rynkor som syns! mina syns jätte bra, och när jag skrattar ser det ju ännu värre ut kan man börja använda antirynkkräm redan nu ,lr blir det värre? vad har dom kommit av? har solat väldigt lite under mina 25 år..dock har jag använt mycket smink och kanske inte varit så noga med rengöring och fukt alla gånger..kan det bero på det..jag får faktiskt panik, för inga andra har sådär framträdande rynkor i min ålder...

• Svar på tråden rynkor under ögonen vid 25...jag e deppad..
  • Anonym

Min kompis har gått en utbildning & dem rekommenderar att man börjar med rynkkräm vid 25 års ålder!
    Lycka till!

• stenkul

Känner igen mig, gråa hår och rynkor när jag var 25, kändes inte kul. Nu känns det mer hanterbart efter att jag hittat en bra ögonkräm, rengöring och fukt. Det rekommenderar jag att du börjar med också.

Lycka till!

• Anonym

sluta sola och sminka dig så blir du inte rynkig så fort, dessa två saker är största skälet till att vissa ser ut som 100 svåra år när de inte ens har fyllt 30

• Anonym (rynkig)

ok..kanske ska börja med antirynk då..fast vissa säger att amn ska börja först vid 30..vad är rätt? sminka mig akn jag nog inte sluta med..e för ful utan smink helt enkelt.Men sol kanske jag kan hålla mig bort från.nån annan som har nån åsikt??

• stenkul

Deppa inte, kan ge dig tips på bra grejer, Mary Kay har kanonprodukter har du provat?

• Anonym

Jag är 20 och jag har rynkor under ögonen.. det syns inte jättetydligt men det syns lite, iaf på nära håll. Känner andra i min ålder som också har det faktiskt.
    Jag är ensamstående mamma (stressad hela tiden typ), jag röker, sover för lite, solar ibland men inte ofta, är inte alltid noga med att tvätta bort smink.. så det är väl därför:(:(

• Meduziz

jag har en massa rynkor i pannan och under ögonen men jag kan faktiskt inte bry mig mindre.
    Det visar ju bara att man har känslor och faktiskt uttrycker dem.

Du borde bära dina rynkor med stolthet!
    De visar att du är en människa med känslor.

GBP 04-09-07 på DS - Jag har återfötts! Är 30 kg lättare nu!
  • Pysselgalningen

Fyller 26 i år och har haft rynkor under ögonen och rejäla kråksparkar i några år nu. Så du är inte ensam.

Dessutom är jag atopiker så jag har svårt för rynkkrämer då dom sviiiider som faen.

• iii

De flesta av mina vänner i din ålder har faktiskt rynkor. Syns kanske inte så mycket alltid, men när de ler så syns det. Så det är nog inte ovanligt. Jag fick själv panik när jag började få fina linjer, men vad ska man göra...

• Anonym (79an)

hade en kompis som var hur rynkig som helst när hon var 28(jag var då 20) och trodde att när man är 28 så  får man ryn kor eller nångång fram tills man är 28 kommer dom har jag tänkt, hon hade massor runt ögon och i pannan och runt munnen. nu är jag 29 i år och har inte en enda rynka så jag tror de är ärftligt.. jag solar iof inte för jag tål inte solen så bra men jag har alltid sminkat mig och kanske inte vart så hälsosam med mat och motion så tror inte man kan göra så mycke åt det utan de blir nog som det blir, kolla dina släktingar hur dom ser ut, speciellt din mamma. min mamma fick inte rynkor förräns hon var runt 38 runt ögonen och pannan såg jag nog runt 50 kanske. min farsa har en rynka i pannan förutom det ingenting och han är 57 nu så jag hoppas på bra gener haha

• veroniq

börja använda agefighting produkter... det är ju inget farligt dom är bara så mkt bättre och lite dyrare.
    Som stenkul sa innan mary kay har kanon produkter....speciellt en ögonkräm som är dunderbra...och det är viktigt att rengöra och återfukta ... annars försvinner spänsten i collagen trådarna i huden....
    lycka till

• Mamma till Philip Nova Elliot

Jag är 26 och har en del men de e för jag skrattar så mkt och det kan man ju inte leva utan Jag bryr mig inte men om du hänger upp dig mkt så försök hitta nån bra kräm, finns ju behandlingar med men rynkor kommer ju tillbaka...lycka till.

Stolt mamma till PHILIP 021128 och NOVA 070810 [www.rebeccapettersson81.blogg.se]
  • Anonym (79an)

tänk oxå på att rynkkrämer ofta gör det värre sen.. rynkorna försvinner för att de täpper till porerna och spänner ut huden typ och när den slutar verka så kommer dom tillbaka och vid flitigt användande blir de ju bara värre för huden. så tänk på vilka grejer och medel du köper i så fall så att de verkligen är bra grejer så du inte skaffar dig mer rynkor i onödan.

Svar på tråden rynkor under ögonen vid 25...jag e deppad..