• Helena 82

Vilken Hm & Lindex har Bäst mammakläder i sthlm??

Är snart på jakt efter mammakläder. Undrar nu vilken HM och Lindex man ska gå på? Vilka butiker ha störst utbud och sortiment? Stockholmsområdet gärna
    Kistas HM tycker jag e sådär, Stinsen är VÄRDELÖS!! Täby är inte heller någon hit... vart ska jag gå? TIPS!!

• Svar på tråden Vilken Hm & Lindex har Bäst mammakläder i sthlm??
  • Helena 82

Puffar för min lilla tråd....

• Lilla Linda

Tycker att Gallerians Hm är det bästa där har jag hittat de flesta av mina mamma kläder

• Kakan77

Butikerna kring gallerian har helt klart mest utbud av billiga mammakläder, där finns ju HM, Lindex och Topshop som har mammkläder. Lite roliga o exklusivare finns ju på karlavägen, men mkt mkt dyrare.

• snugglebunny

Det HM som ligger mittemot Gallerian tycker jag hade mycket att välja på. Även det nya på Drottninggatan. HM i Vällingby har rätt bra sortiment också, Lindex där har en del.

~~Mammas skatt - 071125~~
  • Helena 82

Tänkte satsa på typ HM Lindex och kanske lite topshop, vet dock inte om dom har nåt snyggt! Men väl värt en titt.. Gallerian säger ni..hmmm...ska geast dit och kolla

• Mamma Anna

jag puffar för Lindex i ringen, där är det inte lika utplockat som inne i gallerian eller på drottninggatan. Tycker det är skitsvårt att hitta kläder i strl M/38 annars.

• BaraDuOchJag

Hej.
    Jag kan tipsa om att Top Shop har fått in mamma kläder. Köpte ett par super snygga jeans där, va så nöjd så efter en vecka gick jag tillbaka & köpte en annan färg.
    Kostade ca 700:- tror jag, kanske 800:-.
    Jag är iaf super nöjd!
    Sjukt snygga, inte överdrivet dyra & super sköna.

• Helena 82

åååh...ringen, bor ju 5 minuter där ifrån. Ska dit å kolla...tack för tipset!

Mamma Anna skrev 2008-05-06 14:34:59 följande:

jag puffar för Lindex i ringen, där är det inte lika utplockat som inne i gallerian eller på drottninggatan. Tycker det är skitsvårt att hitta kläder i strl M/38 annars.
Svar på tråden Vilken Hm & Lindex har Bäst mammakläder i sthlm??