tips på morsdagspresent till blivande mormor/farmor?
Jag och sambon har bestämt oss för att komma ut med vår graviditet på morsdag. Nu vill vi gärna ha lite tips på presenter... som visar vad vi menar Någon som har några bra tips?
Jag och sambon har bestämt oss för att komma ut med vår graviditet på morsdag. Nu vill vi gärna ha lite tips på presenter... som visar vad vi menar Någon som har några bra tips?
En stork
finns ju tröjor att beställa me texten blivande mormor å blivande farmor på 4 mom
Gud vilken bra ide!!
Är det ok om jag snor den?!?! Vi funderade kanske på å vänta till midsommar - men det är såååå långt dit...
Tips: Snygga koppar med text? (fast då känner sig kanske farfar/morfar utanför)
Om de bor långt borta - blombud med nån "bäbis-pryl" i.
Eller en liten presentask/smyckesask med en napp i??
Catbride: Nej inte får du sno min idé heller
Klart att du får :D Inte så att jag har sökt patent på det direkt... *skämt och sido* Vi tänkte vänta till midsommar vi med, men som sagt så är det ju såå långt dit.
Tack så mycket för tipsen allihop...hoppas att det kommer lite fler också. Bra att ha lite att välja på
finns jätte fina handukar som det står broderat farmor, farfar, mormor, morfar
de ska vi ge från barnen och den kommande i magen, har dock redan avslöjat att vi ska ha barn igen men tycker de är en bra ppresent.
Man kan beställa chokladaskar eller tårtor med texten "ni ska bli morföräldrar" du ska bli mormor/morfar och dylikt, man bestämmer ju själv texten såklart
får man fråga när det är morsdag.. datum?? tack..
morsdag är väl den 28 maj?
Nä morsdag är den 25:e Maj, Jag har då aldrig hört talas om en morsdag som är på en veckodag
hade för mig att det var ett fast datum Aja, jag var inte helt fel ute