Emmaljunga Cerox bra eller dålig?
någon som vet om Emmaljunga Cerox 06 är bra eller dålig? hur fungerar bromsen ? hur är den att köra osv
någon som vet om Emmaljunga Cerox 06 är bra eller dålig? hur fungerar bromsen ? hur är den att köra osv
den e bra tyckte jag.. köpte en begagnad... men jag ångra mig sen för jag skulle egentligen köpt en annan modell.. och en helt ny så jag sålde den o köpte den andra.. men jag tycker inte det va nått fel på den andra...
hade iof emmaljunga twin cerox och den var mer än värdelös..troligen fick vi ett måndags exemplar.. en dag började svänga snett åt olika håll..i butiken sa de att vi krockat me den..haha..nej den försvann snabbt..sufletten vart även slapp snabbt..
hum låter inge bra.
en vän till mig.. hennes suflett åkte ner hela tiden lite då o då... men jag tycker det beror mkt på hur man behandlar vagnen också faktiskt...
har en cerox -06 som vi köpte ny.
den har fungerat bra.. det ända som hände var att ena låset som gör att man kan vända styret gick sönder men det fixades med att vi fick ett helt nytt styre.
bromsen fungerar bra och är samma som på -07an.
blir nog ingen 06a tack för alla svar
hej!har åxo en cerox-06. är nöjd med vagnen, förutom att suffletten är slapp o åker ner väldigt lätt! irriterande...
lycka till med vagnköpet;)
Åsa31- Här är en till som har "slapp" suflett Vad menar du med plastskydd?
Det finns en liten skyddshätta av plast som skyddar skruven och fjäderna man spänner för att fixa suffletten. Man får, regelbundet, spänna den. På min vagn som jag hade (twincerox -04) så sitter justeringen läänst fram där suffletten börjar, på insidan.Borde även stå i er instruktionsbok
kanske blir en sådan ändå men är 2500 bra pris för en 06a? med ligginsats
Bea85 - Jag säljer min 08:a som är använd i 3 månader för 4000 kr inkl. mjuklift & fotsack, så JAG tycker 2500 kr är dyrt för en 06:a... Men sen vill ju jag bara bli av med min vagn också, så jag slumpar ut den
Just det, jag kollade på min vagn efter plastskydden och jag hittar inga alls!
Har en -06:a som vi plockade ut ny. Har varit en riktig kalasvagn. Inga problem över huvudtaget. Och sufletten är som sagt bara att dra åt om man tycker att den sitter löst. Det bästa med vagnen är att den har så lång användningstid. Vår son är 2½ och sitter fortf. som en kung i den.
Om jag skulle köpa ny vagn nu skulle det bli en El Cerox fast en 360.