• Deliverance

Nivea My silhouette

Hejdär.

Precis som jag så har säkert Ni sett reklamen om Nivea my silhouette, bli 3 cm fastare eller hur det nu var.
    Är riktigt skeptisk, men ändå nyfiken, någon som testat och märkt någon skillnad tro?

• Svar på tråden Nivea My silhouette
  • Haraaz

Det innehåller saker som lägger sig som en hinna på huden o drar ihop den, dock försvinner bort när man tvättar med vatten så nä det funkar inte på riktigt.

• Beckiz86

Behöver bli av med mer än 3cm, kanske ska använda den tre gånger om ? hehe =P

• AmandaK

Jag har provat - jag köpte den samma dag som den kom ut och har nu använt den i tre veckor. Jag märkte faktiskt lite resultat efter en vecka. Så här efter tre veckor kan jag säga att den definitivt fungerar, jag har använt den på lilla bullen på magen, insidan av låren, stjärten och midjan. Jag har nu mindre fett och fastare hud. Bullen på magen är mindre och ojämnheterna på stjärten är borta. Det står på tuben att den reducerar upp till sammanlagt 3 cm på 4 veckor och det betyder ju 3 cm totalt på hela ytan man smörjer - alltså inga chock resultat. Men jag är nöjd ändå och har nu börjat smörja magen på min man också.

• Deliverance
    AmandaK skrev 2008-05-25 10:39:55 följande:
    Jag har provat - jag köpte den samma dag som den kom ut och har nu använt den i tre veckor. Jag märkte faktiskt lite resultat efter en vecka. Så här efter tre veckor kan jag säga att den definitivt fungerar, jag har använt den på lilla bullen på magen, insidan av låren, stjärten och midjan. Jag har nu mindre fett och fastare hud. Bullen på magen är mindre och ojämnheterna på stjärten är borta. Det står på tuben att den reducerar upp till sammanlagt 3 cm på 4 veckor och det betyder ju 3 cm totalt på hela ytan man smörjer - alltså inga chock resultat. Men jag är nöjd ändå och har nu börjat smörja magen på min man också.
    okej.
    Tackar för det
    Vad kostar den, om du minns?
Svar på tråden Nivea My silhouette