• Anonym (Undrande..)

Ont efter alkohol......

Jag har en fråga som jag hoppas någon kan svara på, dagen efter att jag druckit alkohol får jag ont i alla körtlar. På halsen, i brösten, midjan, ja alla ställen där man har körtlar. Detta börjar på eftermiddagen efter alkoholintag och stannar ca ett dygn, vad kan det vara? Är lite orolig att kroppen inte klarar alkoholen, någon som har en ide??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-12 08:01
    Puffar upp tråden, hoppas på fler synpunkter.....

• Svar på tråden Ont efter alkohol......
  • Anonym

Inte den blekaste.. Sök läkarvård.

• Anonym

Nu vill jag inte skrämmas, men jag har en nära vän som fick ont i lymfkörtlarna i kroppen när han drack alkhol. Det visade sig vara cancer i lymfkörtlarna/lymfsystemet och smärtan var en vanlig bieffekt av densamma. Sök läkare omg.

• Anonym (Undrande..)

Usch, det lät inte trevligt,fick han det endast vid alkoholintag eller annars oxå. Jag får ont om jag dricker mer än tre-fyra glas vin t.ex.

• Anonym

han fick det av minsta lilla alkoholintag (till o med lättöl) så det är ju inte direkt samma symptom iofs. Men kolla det ändå så slipper du oroa dej.

• Anonym (Undrande..)

Fler synpunkter??

• santos deluxe

Det kan inte vara så att dom också torkar ut, precis som resten av kroppen. När dom får i sig vatten och allt salt som saknas så återgår dom till sitt normala

Svar på tråden Ont efter alkohol......