• MsX

    hur får man bort tusch från huden??????

    Min trotsiga envisa dotter har medans mamma och mormor var upptagna hittat en penna gömd som vi missat o lägga undan..TUSCHPENNA, och har nu målat hela benen fulla och alldeles blåa. Vet inte hur jag ska få bort det..

    Nån som har tips på hur man får bort tusch från huden?? Hon kan inte gå sådär hela sommaren.. då får hon gå i långbyxor hela sommaren ju

  • Svar på tråden hur får man bort tusch från huden??????
  • Jen 82

    Är det en vanlig barn tuschpenna? Då brukar det gå bort med tvål och vatten efter i alla fall 2 bad.
    Min dotter har gjort det hon med, och inte bara en gång men hon hat alltid blivit ren...

  • Who knows

    Bad och tvätt med tvättlapp, sedan försvinner det ganska snart och även om hon har rit streck på benen kan hon ju vara barbent, alla som jobbar eller har barn förstrå precis hur strecken kom dit och tycker inte det är konstigt

  • MsX

    Det är riktig jävla mkt tusch ska jag säga.. och jag har skrubbat med diskmedel och handduk.. tvål och vatten inget av d har hjälpt och jag tycker inte att hennes ben ser spec charmiga ut just nu.. lär ta iaf en månad om man ska vänta på att d ska gå bort.. det är nästan mer tuschfärg än d e vanlig hudfärg på benen nu ju.

  • Andaloal
    MsX skrev 2008-05-07 10:45:58 följande:
    Det är riktig jävla mkt tusch ska jag säga.. och jag har skrubbat med diskmedel och handduk.. tvål och vatten inget av d har hjälpt och jag tycker inte att hennes ben ser spec charmiga ut just nu.. lär ta iaf en månad om man ska vänta på att d ska gå bort.. det är nästan mer tuschfärg än d e vanlig hudfärg på benen nu ju.
    Haha förlåt att jag skrattar men det lät som nåt min dotter kunnat göra tidigare.
    Och ja tusch kan sitta ett tag innan det nöts bort...så det är väl bara att tvätta o vänta...
    Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
Svar på tråden hur får man bort tusch från huden??????