• Emeliela

Någon som vet vart man kan shoppa Gina tricot kläder över nätet?

JA, någon som har en länk till någon sida där dom säljer Ginas kläder? HAr hittat en snygg klänning på deras hemsida men tyvärr så säljer dom inte via hemsidan och butiken ligger för långt härifrån.. TAcksam för svar

My family - My world
  • Svar på tråden Någon som vet vart man kan shoppa Gina tricot kläder över nätet?
  • LeWiMi

Jag tror du får göra som så att du "ber" nån snällt att köpa en och skicka den till dig. Det är nog enklast. Jag kan inte tänka mig att dem säljer via nätet. Men vad vet jag? =)

Finns säkert nån snäll själ som kan ställa upp. Bor dessvärre själv 4 mil från närmsta så...tyvärr.
    Men vilken klänning är det du vill ha då? Om man nu skulle ha vägarna förbi? :)

• Emeliela

HEj hej.. På gina tricots hemsida så finns det en klänning som heter Ramona dress.. Vit och axelbandslös. Tyvärr så har jag ingen som har vägarna förbi den närmsta tiden tror jag..

My family - My world
  • regret

Finns ingenstans på nätet.. Tradera kanske? Men jag har hört att de ska öppna webbshop till hösten, alltid nått :)

• Emeliela
    regret skrev 2008-05-07 10:11:13 följande:
    Finns ingenstans på nätet.. Tradera kanske? Men jag har hört att de ska öppna webbshop till hösten, alltid nått :)
    OKEj oke.. Synd att det inte finns nåt nu, men alltid  nåt att dem ska öppna en på nätet (kanske )
    My family - My world
  • MajaLarsson

jag kan handla den åt dig om du vill!

• Emeliela
    MajaLarsson skrev 2008-05-07 23:26:12 följande:
    jag kan handla den åt dig om du vill!
    Oj vad snällt! Men nu åte min bror iväg till Sundsvall (där det finns ett Gina tricot) så han skulle köpa den åt mig. Men tack så jättemycket för att du erbjöd dig
    My family - My world
Svar på tråden Någon som vet vart man kan shoppa Gina tricot kläder över nätet?