Vågar man föda på Danderyds sjukhus?
Vågar man föda på Danderyds sjukhus? En av läkarna som nämns är den som jag går till..
goto.glocalnet.net/Felix/index.html
Vågar man föda på Danderyds sjukhus? En av läkarna som nämns är den som jag går till..
goto.glocalnet.net/Felix/index.html
Men hon jobbar dock inte kvar på Danderyds sjukhus förlossning utan.
Jag har fött på Danderyds sjukhus två gånger och har bara bra saker att säga om personalen där.
Om du är mkt orolig så kan du ju faktiskt försöka byta läkare eller välja att föda på BB stockholm.
Överläkaren som nämns i texten har slutat på Danderyd men jobbar nu som Läkare på min MVC.
Och henne talar jag med min oror inför förlossningen med!
Av det som näns i texten hände tydligen det där i samband med IGåNGSÄTTNING av en kvinna.
Jag låtsas inte veta om att min Läkare blev anmäld när jag träffar henne men hon skulle bara veta.
Tyvärr kan sådana saker nog hända på vilket sjukhus som helst, men man måste utgå från att personalen som jobbar där är kompetent.
Du bör nog berätta för personalen, när du kommer in på förlossningen, att du känner till vad som hände den här kvinnan och att det är något du oroar dig över.
Så fort du känner dig obekväm med någon i personalen så ber du att få byta och be att få så mycket information som möjligt om varje steg under förlossningen- och säg ifrån om det känns olustigt. Om du inte vill ha t.ex. värkstimulerande dropp så säg ifrån, men fråga om för- o nackdelar innan.
Men varför sitta och läsa sådana där historier? Av dina tidigare trådar att döma så finns det mycket oro med hos dig, och det blir definitivt inte bättre av att läsa om sådana här tråkigheter!
Under min första graviditet läste jag mycket på FL, och jag var så orolig över allting, även saker som är väldigt sällsynta.
Denna graviditet har jag undvikit allt om komplikationer och andra tråkigheter - det hjälper inte att jag oroar ihjäl mig under en hel graviditet.
Logga ut från FL och förlita dig på dig själv, din man, MVC och förlossningen. Det kommer att gå jättebra, men du behöver din energi för att föda och ta hand om din bebis, inte slösa den på en massa oro som du i alla fall inte kan göra något åt!
Som det tidigare har sagts så är detta tyvärr något som kan hända överallt. Det är sådant som inte får hända men ibland sker sådana har saker.
Jag har jobbat på förl och bb på Danderyd och vill absolut föda där!
Jag har råkat ut för samma läkare och hon är hemsk.
Även jag förlorade mitt barn!
Skulle alrdig i mitt liv föda på danderyd igen, de är bra så länge allt är normalt men händer något då är de katastrof dåliga.
Skulle inte ens åka dit för att få min tå omplåstrad.
Jo det händer tillbud på alla sjukhus men det bemötande Danderyd ger sina drabbade patienter finns inte på andra sjukhus.