ihop med en polis..
ok, finns det någon som har erfarenhet av att vara sambo med en polis? vill veta om dom e ett speciellt släkte eller e det bara jag som har problem med min?
ok, finns det någon som har erfarenhet av att vara sambo med en polis? vill veta om dom e ett speciellt släkte eller e det bara jag som har problem med min?
har levt med poliser hela mitt liv, de är ett speciellt släkte. Svårt att lägga av arbetsrollen bland annat.
Jag har som sagt ingen man men är uppväxt med poliser. Min pappa är polis och har alltid betett sig som du beskriver. Han vrider och vänder på allt, har aldrig fel och kan få minsta lilla småsak till världens grej. Han har "aldrig tagit av sig uniformen" hemma utan har alltid haft ögon överallt. Poliser är ett speciellt släkte, jag tror att du måste vara tydlig med vad du tycker mot din sambo. Min mamma sa alltid ifrån till pappa, sa till honom när han gick över gränsen och han bättrade sig.. men inte är det lätt, en man som arbetat som polis i så många år har svårt att lägga rollen på hyllan, de kan inte riktigt göra det heller eftersom de alltid är i tjänst, trots att de inte är på arbetstid så att säga.
Låter som om rollkaraktären i Se upp för Dårarna stämmer ganska bra med andra ord?
Pappan där menar jag.
i många år levde jag med en, men jag vill nog påstå att han är den som varit den mest normale av alla killar jag försökt leva med.
Det enda som jag reagerade på med honom var att vi bråkade aldrig, men om han reagerade på någonting så tog han inte upp det och pratade om det, utan istället gjorde han slut, gång på gång, sen kom han när han lugnat ner sig och låtsades som inget hade hänt. Ingen ursäkt eller förklaring, utan livet skulle bara gå vidare.
Som ni förstår så tröttnade jag på detta av och på förhållande efter några år.
ok tack för att ni delar med er....ett litet tillägg, pratade med en psykolog en gång,han sa att han hade mkt polis fruar som patienter....hm det har verkligen satt griller i huvudet på mig.....han gör mig verkligen galen ibland,han e helt oförmögen att förstå mig utan det är hela tidan han,han,han o vad han tycker o det är alltid rätt!...urk
det är speciellt att vara nära anhörig till en polis.
Nääää nu ni.. Så här ligger de till. Poliser är de sexigaste gud har skapat någonsin !
Vill ha dom alla ( 23 - 45 )
Smillan 77 skrev 2008-05-09 21:01:42 följande: