• Godis e gott

Jag tänder på kiss osv =( Fel på mig?

Hejsan. Jag tänder på kiss osv..Något fel på mig?? snälla hjälp mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-07 23:58
    Wet (kissa ner sig)

• Svar på tråden Jag tänder på kiss osv =( Fel på mig?
  • LivingEasy

Vad exakt tänder du på?
    Att bli kissa på eller kissa på nån annan?

• Godis e gott

Att se en annan kissa osv..fel på mig?:(

LivingEasy skrev 2008-05-07 23:53:58 följande:
    Vad exakt tänder du på?Att bli kissa på eller kissa på nån annan?
  • Keisha

Anser inte att man kan sätta ordet normal på nått som handlar om sex. Det är vad man själv gillar.
    Tycker faktiskt personligen att man ska pröva allt åtminstonde en gång, sen kan man bilda sig en uppfattning om det är något man gillar eller inte. Har prövat en massa, och finns saker jag faktiskt gillar, medans andra gillar jag lite mindre. Men det kan jag ju isf ärligt säga att jag inte gillar!

• idiblon yes

Nej, det är inget fel på dig.

• Godis e gott

tänder du på kiss?

Keisha skrev 2008-05-08 00:00:30 följande:
    Anser inte att man kan sätta ordet normal på nått som handlar om sex. Det är vad man själv gillar.Tycker faktiskt personligen att man ska pröva allt åtminstonde en gång, sen kan man bilda sig en uppfattning om det är något man gillar eller inte. Har prövat en massa, och finns saker jag faktiskt gillar, medans andra gillar jag lite mindre. Men det kan jag ju isf ärligt säga att jag inte gillar!
  • Godis e gott

Nej Andras kiss..
    tänder du på sånt?

Tant Greta skrev 2008-05-07 23:55:26 följande:

Ditt eget kiss?
  • Tant Greta

Näe,tycker bara att det skönt att kissa när jag är kissnödig,alltså rakt ner i toalettstolen.

Godis e gott skrev 2008-05-08 00:03:46 följande:
    Nej Andras kiss..tänder du på sånt?Tant Greta skrev 2008-05-07 23:55:26 följande:
  • Anonym (FEL?)

Fel är de väl inte. Men i mina ögon konstigt då jag inte förstår kiss och bajjs sex. Men alla är olika. skäms inte för vad du gillar..

Svar på tråden Jag tänder på kiss osv =( Fel på mig?