Vattenfyllda blåsor i mungipan?
Ja, jag har fått tre små vattenfyllda blåsor i mungipan. Jag spräckte dem, kanske inte så smart. Vad är det och hur blir jag av med dem?
Ja, jag har fått tre små vattenfyllda blåsor i mungipan. Jag spräckte dem, kanske inte så smart. Vad är det och hur blir jag av med dem?
Om det är herpes så är det ju inte smart och spräcka dem;) Mot herpes finns det bra produkter på apoteket som tar bort det direkt..
Det är troligen munsår - alltså herpes. Inget ovanligt. Men det smittar, särskilt när du nu har trasig ablåsor.
Det finns lite receptria salvor och plåster att köpa på Apoteket men inte mycket gör någon större nytta. Det tar en vecka att läka ungefär.
direkt och direkt va kanske och ta i..hahah..men ANTI funkar kanon för mig, efter ett dygn brukar det va borta..
För mig va det tvärtom;) Brukar få munsår 3 ggr per år ungefär, men nu sen jag vart gravid förra året i april har jag inte sett röken av dem..hihi
Herpes!!! Vad fan, det har jag aldrig haft förrut. Faaaan!
Det är inte svinkoppor då?! Vi har haft det nyligen. Dom gör ont och är inge vidare att ha.