• DropDeadUgly

Fina vattenflaskor till dagis/fsk

Var kan man köpa fina vattenflaskor de kan ha på dagis/fsk. Ska vara en så där smart drickpip som man bara drar upp (á la sportflaska). Gärna nätbutik för jag hinner inte springa runt och shoppa just nu .

• Svar på tråden Fina vattenflaskor till dagis/fsk
  • s k r i n d a

H&M har med Hello Kitty och Spindelmannen, tror de har sådan pip.

• s k r i n d a

Tar tillbaka tipset! Skulle köpa en sådan till dottern idag, men den har inte alls sportdryck-pip, ser bara ut så

Köpte en på Åhléns avdelning för sportkläder istället (fanns med cerise eller blått tryck) 29:-

• Milova

Duka har jättesöta till barn med gulliga motiv på... bra pris åxå!!

• javalady

Skulle du inte ha drickpip så skulle jag tipsa om Slotts senap eller ketchupflaska!

www.icasvenskmat.se/Shop/Application/pgImgPopup.php&sImgName=slotts-senap-flaska.jpg

Första gången, när man skall diska dem så är de lite meckiga att få upp, sen är det inga problem när man skall fylla på dem.

Som sagt var - om du har en hemma och inte hinner handla så funkar dem ypperligt.

Okej, de är varken gullig eller söta heller för den delen... Men som tillfällig lösning kanske?!

• JeanneDArc

Är det nåt man ska köpa till sitt barn som går på dagis? Undrar uppriktigt, för min dotter har inte gått där så länge och jag har noll erfarenhet av dagis sedan tidigare typ. Antog att de hade sådant.

• s k r i n d a

JeanneDArc: det är nog väldigt olika. På min dotters förskola har de muggar och tillbringare med sig ut istället.

• blommanigbg

Jag brukar använda vattenflaskan man köper i mataffären/kiosken till min son. Den lilla med "drautpip".. Den kan ju användas många gånger..

• Mollan

Siggflaskorna är jättefina! De har inte dra ut pip men är BÄST!

Svar på tråden Fina vattenflaskor till dagis/fsk