• Panna82

Saltvattenspray

Är det någon här som använder saltvattenspray? Fungerar det? Kan ni rekommendera någon som inte kostar skjortan?

• Svar på tråden Saltvattenspray
  • 061104

ha i salt i en vattenflaska så har du fått en gratis version å de funkar!

• Panna82

061104: BLir det inte klibbigt då?

• Barn nr2

Jag använder saltvatten spary, den jag använder köper jag hos frisören och flaskan kostar 200kr och håller i ca 4 månader helt OK tycker jag. Kommer inte ihåg vad det är för märke men jag tror att det är WELLA.

Att hälla salt och vatten i en vattenflaska tycker inte jag fungerar lika bra.

• Panna82

Maraschino: För att få "beachlook" på håret..

• Barn nr2
    Maraschino skrev 2008-05-08 12:55:43 följande:
    Hmm, nyfiken som man är, vad använder man saltvatten spray till!!??
    Jag har kort men väldigt tjockt hår och för att kunna styla det så att frisyren håller så använder jag saltvattenspray, håret blir strävare och lättare att styla.
  • sweetpea

Jag använder Proffs saltvattenspray - kostar typ 35 spänn på Kicks. Luktar gott!

• Panna82

Har köpt Proffs spray nu! Ska bli spännande att testa.

• korthår

Barn nr2 skrev 2008-05-08 13:17:07 följande:

Jag har kort men väldigt tjockt hår och för att kunna styla det så att frisyren håller så använder jag saltvattenspray, håret blir strävare och lättare att styla.
    Samma här.
  • korthår

Var hos frissan idag. Hon frågade mig om jag tyckte att håret blivit torrt efter saltvattensprayen. Den innehåller nämligen alkohol!Ska använda den lite mer sällan nu, håret hr blivit torrare.

Svar på tråden Saltvattenspray