• Anonym (solis)

Vilket är mest upphetsande kille..ett par urammade AA-kupor eller silikonbröst?

Efter att ha startat upp en första tråd om silikonbröst kunde jag inte låta bli att starta upp en till Jag undrar om du som är kille föredrar en urammad aa-kupa som är som två små skinnpåsar eller silikonbröst(gärna någon som verkligen har tagit på silikonbröst, hrda eller ej)? Motivera gärna varför!

• Svar på tråden Vilket är mest upphetsande kille..ett par urammade AA-kupor eller silikonbröst?
  • Anonym

Haha denna tråden kommer bli skoj o följa :D

• Anonym (Kille)

Gillar ej silikontuttar, känns onaturligt och ser också onaturligt ut. Föredrar skinnpåsarna i så fall!

• Anonym

Jag är helt klart för mindre tuttar så jag måste säga hellre en A-kupa än silikonbröst. Silikontuttar känns "underliga" och inte alls så där mjuka och härliga som bröst skall kännas! :)

• Anonym

Det beror helt på hur tuttisarna ser ut, är silikontuttisarna välgjorda så hellre det.

• Anonym (man)

Silikon absolut. Man må subjektivt älska skinnpåsarna för att de sitter på hustrun och att de ser ut som påsar eftersom man ammat ens egna barn men rent estetiskt och objektivt så är ett par bröst som renoverats och förstorats på en bra klinik många gånger snyggare.

• Anonym (nej tack)

Nej tack för ärriga och opererade bröstvårtor, tycker det är en äcklig/konstig tanke att operera bröstvårtorna och brösten för att stoppa in en påse. Låter ju jäkla sjukt det där. Inget vi män troligen någonsin hade gjort i den utsträckningen.

• Anonym (man)

Anonym (nej tack) skrev 2008-05-08 15:54:16 följande:

Nej tack för ärriga och opererade bröstvårtor, tycker det är en äcklig/konstig tanke att operera bröstvårtorna och brösten för att stoppa in en påse. Låter ju jäkla sjukt det där. Inget vi män troligen någonsin hade gjort i den utsträckningen.
    Är du medveten om att det inte på något sätt är nödvändigt att operera bröstvårtorna vid en förstoring, varför skulle man göra det?
  • Anonym (nn)
    Svar på #6
    Ärriga och opererade bröstvårtor?
    Har själv opererat min bröst, och mina bröstvårtor är precis i samma orginal som innan op.
    Skillnaden är under, där har jag två fina ärr på ca 3cm, de syns inte om man inte kollar efter ordentligt..
  • Anonym (ha ha)

jag har inte heller ärriga bröst som ngn skrev !
    Under brösten så kan man om man tittar efter väldigt väldigt noga se ett litet tunt streck efter opsåret. inget annat! och mina bröst är både mjuka och ser ut som riktiga bröst, fastän en snyggar variant då!!

• Anonym (AAkvinna)

Eeeeeh, kalla inte storlek AA för skinnpåsar!! :/ Mina är definitiv inte det! fylliga, små, fina och runda är de ;)

Svar på tråden Vilket är mest upphetsande kille..ett par urammade AA-kupor eller silikonbröst?