cyklo-f
Någon som har erfarenhet av detta? Det är självklart olika från person till person, men kan det hjälpa??
Någon som har erfarenhet av detta? Det är självklart olika från person till person, men kan det hjälpa??
Det hjälpte mig bra.Men EN NACKDEl är den höga doseringen
Observera att Cyklo-f endast får användas om Du har regelbundna, rikliga menstruationer. För att Du ska känna Dig säker på detta innan Du startar behandlingen skall Du ha svarat ja på båda frågorna som följer:
Är Dina menstruationer regelbundna, dvs uppträder med 21- 35 dagars mellanrum?
Behöver Du när menstruationen är som rikligast, använda dubbla sanitetsskydd, binda och tampong samtidigt eller dubbla bindor för att förhindra genomblödning, alternativt byta sanitetsskydd besvärande ofta?
Behandlingen ska påbörjas först då den egentliga menstruationen inträder.Tag 2 tabletter 3 gånger dagligen så länge behov finns, dock högst under 4 dagar. Vid mycket rikliga menstruationer kan dosen höjas. Använd dock inte mer än 8 tabletter per dygn. Annan dosering kan ordineras av läkare. Om effekt (minskad blödning) inte uppnåtts redan efter första dagen, avbryt behandlingen och rådgör med läkare.www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
Måste man ta den dosen som står då? Fick du några bi verkningar?
Jag använder Cyklo-F och jag skulle inte kunna jobba utan dom... Annars blöder jag igenom ALLT..