• Majras

Varför kan inte folk ta bort sin annons från blocket när den är såld?

Ser ibland saker på blocket som vi behöver och till bra pris. Brukar då slänga iväg ett mail och det är ofta man får ett svar tillbaka att varan är såld.
    Men för guds skull ta bort annonsen då, så irriterande Skrikandes

• Svar på tråden Varför kan inte folk ta bort sin annons från blocket när den är såld?
  • La Lola

Håller med!

//Var dig själv, det finns redan så många andra.
  • Drömmerdrömmar

Håller med!!! sååå irriterande.....

• Drömmerdrömmar

och dem som inte ens har någon bild upplagd på saken dem ska sälja stör mig med hehe

• Cecese

Håller med. Min man kollar ofta på blocket efter saker vi behöver och ofta ofta får han svaret att det är sålt. Hur svårt kan det vara att ta bort en annons?

Mamma till ♀-98, ♀-03, ♂-06 och pyret bf sept/oktober -08
  • Snurre Sprätt

jag hittade en sak vi behövde o i annonsen stod det så här...ser du annonsen så finns det kvar. Är den såld så raderas annonsen.... Annonsen fanns kvar så jag slängde iväg ett mail o får svar tillbaka...den är såld... Då blev jag rätt så irriterad!

• Dahliaer
    Jag har annons ute just nu, fast det är sålt... men det är bara för att det inte är hämtat ännu så jag låter den ligga tills det är borta.

Annars håller jag med, det är bara två klick för att ta bort annonsen
  • Tjej 83

jaa de är irriterande
    men också de som skämtar med sina kompisar o lägger ut deras cykel, bil, stereo osv till billigt pris eller vill byta med något.
    o man mailar eller ringer o de säger. nej fan min kompis msåte laggt ut den jag fyller år idag......
    kan de itne komma på ett annat skämt.
    ok att kompisen ska få en massa samtal under hela dan men inte kul för oss andra.

Svar på tråden Varför kan inte folk ta bort sin annons från blocket när den är såld?