• slangen

vart köper ni kläder??

Hej, min son är snart 13 år och har växt något kolosalt sista tiden!!! han har knappt några kläder, nu till frågan han är 170 cm lång nu och KappAhl och HM har ju bara upp till storlek 170 och dom kläderna är precis så att han kan ha dom nu men säkert inte om 1-2 månader, vart köper man kläder sen?? någon mer som har långa killar?? vart köper ni kläder?

• Svar på tråden vart köper ni kläder??
  • xenaa

vet att mina brorsöner som är 15 och 17 har köpt sina klläder på dressman rätt länge.
    Hm köper de med ifrån. de finns ju en herr avdelning på hm med

♥LEO♥
  • Imox

hm, carlings, dressman, jack and jones mm
    det finns väl vuxen avd på kappahl men kane inte finns nått till tonåringar..

• slangen

tänkte inte på att det finns en herr avd på hm! =) kanske får kolla där, dressman har jag inte heller tänkt på, tack för tipsen! ska i väg och shoppa i helgen.

• Lantani

han får nog upp på vuxenavdelningarna tror jag. min bror hade jätte problem i den åldern att hitta kläder, jätte lång men jätte smal så det fanns knappt några byxor som inte var förkorta och passade på längden, men han köpte rätt mycket på stora jc

• Brokeback Mountain

Killarna köper på Jack & Jones och Dressman. Tjejen på H&M, KappAhl, Lindex... you name it.

• BymBym

JC till syrrans grabbar... Sen finns det ju alltid intersport, stadium, team sportia beroende på vad man är ute efter

• slangen

Ska kolla in jc oxå, det är så svårt nu när han växer HELA TIDEN! han är dessutom jätte smal så byxor är verkligen svårt att hitta, men nu är det bara mjukis brallor som gäller och då är det lite lättare att hitta =)
    Vart finns Jack&Jones?? har aldrig hört talas om den butiken, vi bor i stockholm.

• leeena

precis vad jag tänkte fråga,var hittar man kläder till killarna när de blir lite större ? För tjejer finns ju hur mycket som helst men var hittar man kläder som passar en tonårskille?
    De kan ju inte handla ALLT på HM? ..JC vet jag ju,och sportaffärerna var ju ett bra tips,där ska jag kolla runt lite...

• BöljandeGräset

köp byxor i tumstorlek tex 30-34, 31-34. hm herr har allt till killar. min tolvåring har inte handlat på barnavd på långe. hyggliga priser på hm och snygga.

• ellen81

Var köper man kläder? Ja, var som helst Och är han 13 år har han väl egna ideer var han vill handla ifrån?

• qvistan

Min 16 åring har hittat till tradera och köper mkt nya märkes kläder där i bra priser

• Guldrosen

Jag har en son som snart fyller 16 och han är för tillfället drygt 1,80 m lång och smal (han äter och dricker som en häst och är konstant hungrig, så han är en sådan där dyr tonåring ) och växer fortfarande. Han köper jeans i tumstorlekar på Outlet, highwater-byxor på Stadium eller Teamsportia. Nu till hans avslutning och bal har vi köpt en kostym på Dressman. Vi köpte inte den dyraste eftersom han troligtvis kommer att växa ur den. Vi vet inte ens om han kan ha den när han tar studenten om 3 år. Hans far får ärva kostymen när han vuxit ur den.

• abnocto

Min smala 14-åring är 1.82 och äter som en häst, och han köper jeans i tumstorlek 28.32 ungefär. Och jag säger som alla andra, sportaffärer, jack&jones, carlings (jeans), dressman, JC. Det är vuxenavdelningar som gäller och i tröjor blir det mer M eftersom han är så lång. Kalsonger är nästan bara Björn Borg som jag passar på att köpa när det är rea i S. Och det måste vara märke eftersom jeansen hänger ned så kallingarna syns
    Han vill inte bli för lång men enligt alla kurvor så bör han hamna under 1.90. Hans storasyster stannade på 1.56 så de är omaka måste jag säga Men generna bestämmer.

Svar på tråden vart köper ni kläder??