Trimbord
Vart köpte ni ert trimbord? Ska köpa ett och vill inte gärna köpa ett av de dyrare.
Vart köpte ni ert trimbord? Ska köpa ett och vill inte gärna köpa ett av de dyrare.
har inget själv (har russel så lite onödigt me trmmbord)
men har sett att djurmagasinet har haft olika erbjudanden på trimmbord..
Ska ringa runt lite och kolla. Jag såg också att de hade erbjudanden förut. Kostade då typ 990kr, men då behövde jag inget. Nu behöver jag och jag var i på DM här i Blge och då kostade det typ 1300 och jag tycker att det är lite dyrt... Tänkte kolla om någon viste något billigare ställe.
Köpte mitt trimbord (modell stort) på "Djurmagasinet" - kostade ca 1300
Samma storlek och typ kostade lika mycket på Häromi, Lobo osv.. Men jag slapp fraktkostnaden.
Du ska inte på nån utställning då??? Det är det absolut billigaste sättet att få tag på ett trimbord!
Beroende på hur avancerat du vill ha bordet så kan det väl kosta, men jag har ett enkelt bara för att det ska bli enkelt för mig att klippa min lilla hund.
Jag har köpt en vanligt litet fyrkantigt bord med ställbara ben och sedan köpt en gummimatta som jag lagt på. Lätt att göra rent och funkar jättebra =)Sen nån hylla bredvid med alla tillbehör man behöver.
Jag har köpt det här bordet från Biltema www.biltema.se/Archive/Product_images/20/Large/20-027_l.jpg
Sen har jag köpt en gummi matta och limmat på, jätte smidigt
Jag köpte mitt av en kompis men man kan hitta bra på blocket oxå...sen brukar de finnas lite olika nätbutiker med varierande pris...häromi tror jag ska ha bra pris på sina trimbord..
Ett tips är att kolla på Ebay.
Här tex cgi.ebay.de/Grosser-Trimmtisch-Schertisch-incl-Galgen-NEU_W0QQitemZ380025020485QQcmdZViewItem
Tack för alla underbara tips!
Hur mycket kostade det?
Mamma till R o A skrev 2008-05-10 20:09:58 följande:
Hur mycket kostade det?
Mamma till R o A skrev 2008-05-10 20:09:58 följande: