• MarieHJ

Svider under huden?

Jag är i V35 idag och nu dom senaste dagarna har det börjat svida på höger sida utav magen. Min lilla ligger ofta på höger sidan där det liksom svider så det kanske är att huden är sliten under? Det känns ungefär som när man brännt sig på en brännmanet fast underhuden.. Någon mer som kännt såhär?

• Svar på tråden Svider under huden?
  • Åzzy

jag känner likadand på övre delen av magen precis under brösten, det svider/bränner, är i v 36, jag hoppas det blir bättre när magen sjunker lite.

• MarieHJ
    Åzzy skrev 2008-05-09 14:02:38 följande:
    jag känner likadand på övre delen av magen precis under brösten, det svider/bränner, är i v 36, jag hoppas det blir bättre när magen sjunker lite.
    Låter precis som mig.. Jag har under högra bröstet på toppen av livmodern kan man säga. Jo det blir väl säkert det. Det har väl töjt sig så att det liksom drar ut huden så mycket under.
  • Catriiin

Så har jag också, på samma ställen som ni andra. Verkar vara ganska vanligt.

• Zionezze

Har oxå det så! Är bara i v 25 o haft det så i typ två månader... Men vad kan man göra åt det??? Det har blivit mkt värre de sista dagarna, vilket nästan gör mig knäpp!!!!

Svar på tråden Svider under huden?