Låter som en gris =)
I bland när min lilla tjej på tre månader blir upprörd så låter hon som en gris eller som om hon snarkar.
Är de nån som vet vad de kan bero på? Nån som känner igen de =)
I bland när min lilla tjej på tre månader blir upprörd så låter hon som en gris eller som om hon snarkar.
Är de nån som vet vad de kan bero på? Nån som känner igen de =)
Så låt vår lilla kille i början, vi kallade honom till och med "lilla grisen"
Fast nu har han slutat med det...lite synd, för det lät så gulligt
Har en vän vars son har börjat låta så nu vid 8 månaders ålder, mer medvetet då.
min tjej har låtit så sen BB haha =)
När vi var på Rusta när hon var 2 veckor var de en bebis som lär som de "ska" så sa till Emma huir man ska låta =) Hon lär nömligen som en gris där inne haha =)
min son lät/låter som en perkulator ibland när han sover...mycket märkliga snarkningar har han för sig=)
Vi kallade också Ebba för "grisen" när hon var riktigt liten eftersom hon grymtade. Nu kallar vi henne grisen för att hon bökar.
Samma här me lillen som e 6 månader.har låtit som en gris hela tiden.:)
Ibland är inte skiljeväggen i näsan "färdig", dvs brosket har inte blivit hårt. Detta resulterar att näsan kan "ramla in" när barnet främst ligger på rygg. Systerdottern hade det så i säkert ett år, och är det detta som är felet så växer det bort med tiden.
haha, min son är 8månader och han började med det häromdan. speciellt om man skrattar eller blir upphetsad för nånting. har oxå märkt att han snarkar på nätterna nu.
Så lät vår lilla kille de första två veckorna - men enbart när han ville äta och sökte bröstet. Vi kallade också honom för grisen! Lät väldigt gulligt.
Nu en vecka senare så har ljudet upphört.
Vi har också kallat våran 6 veckors son för lilla grisen sen han föddes. Han grymtar å bökar om vart annat. =)
Snarkar gör han med, trodde att det berodde på snuvan, men snuvan försvann och snarkningarna bestod.