Har du någon gång beställt mat som du aldrig hämtade?
som rubriken lyder, Har du beställt mat som du aldrig hämtat?
som rubriken lyder, Har du beställt mat som du aldrig hämtat?
Nä, varför skulle man göra det..?
Nä
Nej, varför skulle jag göra det? Verkar otroligt nonchalant mot dem som lagat maten.
Nej, hur fan kan man göra det? Har själv drivit restaurang och det gör mig verkligen förbannad hur folk kan göra så!
Nej det skulle aldrig falla mig in, dessutom har de ju säkert nummerpresentatör
ja en gång, ringde fel ställe och det visade sig inte förrens jag komhem med mat från det ställe jag trodde jag ringt (vi trodde det blivit en miss i beställningn) för då ringde dom från där jag ringde till, men det löste sig för jag bad om ursäkt och när jag frågade hur mycket jag var skyldig sa dom att det var ingen fara och jag har handlat där sedan och dom skrattar så gott åt att jag ringde fel nr
Nej, tanken har inte ens slagit mig att någon gör så!
Nä, däremot glömde pizzeran min pizza en gång när jag o kompisgänget beställt ett gäng pizzor. Det var inte kul. Men mina snälla kompisar gav alla mig varsin pizzabit så jag blev mätt ändå.
Ja det har hänt nån enstaka gång, men det är många år sedan...
Då berodde det på att bankomaterna var ur funktion o pizzerian vi beställde hos hade inte tillgng till kortläsare...
nej men ett ex brukade ringa och beställa men sen inte hämta dem.. nån minut innan de stängde gick han in och frågade om de hade nån ohämtad pizza som han kunde få gratis eller billigt