• Anonym (nyfiken)

Killar - vad vill ni ha?

Frågan lyder - vad vill ni manliga varelser helst ha, få, se etc i och runt sängen? Jag är lite småblyg och behöver helt enkelt uppslag!

Hur beter man sig, vad gör man, vad säger man för att mannen efteråt bara ska tänka "wow!!!" och slockna?

• Svar på tråden Killar - vad vill ni ha?
  • Anonym

Jag är kille och kan bara säga att ALLA killar vill ha olika saker i sängen..

Huvudsaken ni är rena och verkligen VILL ha sex för att DU själv vill..

Sedan lär man sig vad man vill ha i sängen ju längre man är tillsammans.. Tänk även på dig själv... i ditt inlägg låter det som du bara vill behaga mannen... FEL TÄNK!

• Anonym (nyfiken)
    Anonym skrev 2008-05-09 22:41:11 följande:
    Jag är kille och kan bara säga att ALLA killar vill ha olika saker i sängen..Huvudsaken ni är rena och verkligen VILL ha sex för att DU själv vill..Sedan lär man sig vad man vill ha i sängen ju längre man är tillsammans.. Tänk även på dig själv... i ditt inlägg låter det som du bara vill behaga mannen... FEL TÄNK!
    Fast nej!
    Jag älskar min man och sex med honom är hur bra som helst - problemet är att ajg är så passiv! Såklart gillar alla killar olika saker - precis som tjejer - men eftersom jag just nu känner mig lite fantasilös skulle det vara trevligt med uppslag som sagt!
  • War

Precis, jag håller med ovanstående, var lyhörd och ta in vad din partner är sugen på samt dela med dig vad du vill, då kommer ni ha det döskönt.

• Oliner

Överraskningar, tjejer som vågar visa lust och att dom är kåta, om du vill ha din kille för evigt så hade Magnus Uggla en poäng med Nitar och läder, var en sexig slampa som gör det ena och andra och du behöver aldrig vara orolig att han går till nån annan eller kommer sluta älska dig

• Anonym

Anonym (nyfiken) skrev 2008-05-09 22:43:52 följande:

Fast nej!Jag älskar min man och sex med honom är hur bra som helst - problemet är att ajg är så passiv! Såklart gillar alla killar olika saker - precis som tjejer - men eftersom jag just nu känner mig lite fantasilös skulle det vara trevligt med uppslag som sagt!
    Prat med din man istället för oss är mitt tips!

Då får du garanterat svar på vad HAN vill!
  • Anonym (nyfiken)
    Fartill3 skrev 2008-05-09 22:48:28 följande:
    vad sägs om kåt glad & tacksam haha
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym skrev 2008-05-09 22:49:50 följande:
    Anonym (nyfiken) skrev 2008-05-09 22:43:52 följande:
    Prat med din man istället för oss är mitt tips!Då får du garanterat svar på vad HAN vill!
    Men HALLÅ??!!

OK - här har vi et forum som KRYKKAR av oliks sexuella spörsmål, vad fasen är det för hemskt med den fråga jag ställer?

Ja SÅKLART kan jag fråga min man. Men nu ställer jag frågan här - att det skulle vara så in i norden märkligt fattar jag inte..

se det så här - jag är en fantasilös tråkmåns som vill överraska lite och behöver tips.

JA - alla män är olika
    JA - det är viktigt att kommunicera
    JA - sex på sina egna villkor är grunden

JAG VET!!!

tillägger att jag är en trettiotvåårig tvåbarnsmor som haft en del sex i mnina dagar - jag är alltså ingen osäker 17åring. Bara en osäker 32-åring med bristningar på låren och lite småkomplex
  • Anonym (nyfiken)
    Oliner skrev 2008-05-09 22:49:17 följande:
    Överraskningar, tjejer som vågar visa lust och att dom är kåta, om du vill ha din kille för evigt så hade Magnus Uggla en poäng med Nitar och läder, var en sexig slampa som gör det ena och andra och du behöver aldrig vara orolig att han går till nån annan eller kommer sluta älska dig
    tackar - äntligen lite handfasta råd från en man!
  • War

Anonym (nyfiken) skrev 2008-05-09 22:56:56 följande:

Men HALLÅ??!! OK - här har vi et forum som KRYKKAR av oliks sexuella spörsmål, vad fasen är det för hemskt med den fråga jag ställer?Ja SÅKLART kan jag fråga min man. Men nu ställer jag frågan här - att det skulle vara så in i norden märkligt fattar jag inte..se det så här - jag är en fantasilös tråkmåns som vill överraska lite och behöver tips.JA - alla män är olikaJA - det är viktigt att kommuniceraJA - sex på sina egna villkor är grundenJAG VET!!! tillägger att jag är en trettiotvåårig tvåbarnsmor som haft en del sex i mnina dagar - jag är alltså ingen osäker 17åring. Bara en osäker 32-åring med bristningar på låren och lite småkomplex
    Trots dina bristningar och komplex så lovar jag att din partner tycker du är den finaste och hetaste kvinna han sett.

Brukar nämligen vara så, ha det i åtanke bara så ordnar det sig fint.
  • Oliner

Anonym (nyfiken) skrev 2008-05-09 22:57:36 följande:

tackar - äntligen lite handfasta råd från en man!
    Ahh och var inte feg att släppa lös om du har nå fantasier som är lite "ljusskygga" om man säger så, dom flesta killar blir helt till sig på tjejer som har en sexualitet över det vanliga, så var ej blyg, var efter han som en en riktigt kåt slyna (ursäkta ordvalet) vi killar gillar inte blommor och romantik (sånt gör vi bara för eran skull) utan var lite lagom porrig och står han och diskar eller nåt glid upp bakom han och ta tag i "paketet" och viska i hans öra att när du är klar här så har jag lite jobb till dig i sovrummet, så går du dit och väntar.

Ett till exempel men använd fantasin och desto värre och mer vågat desto bättre kör så det ryker
  • Anonym (nyfiken)
    Oliner skrev 2008-05-09 23:04:25 följande:
    Anonym (nyfiken) skrev 2008-05-09 22:57:36 följande:
    Ahh och var inte feg att släppa lös om du har nå fantasier som är lite "ljusskygga" om man säger så, dom flesta killar blir helt till sig på tjejer som har en sexualitet över det vanliga, så var ej blyg, var efter han som en en riktigt kåt slyna (ursäkta ordvalet) vi killar gillar inte blommor och romantik (sånt gör vi bara för eran skull) utan var lite lagom porrig och står han och diskar eller nåt glid upp bakom han och ta tag i "paketet" och viska i hans öra att när du är klar här så har jag lite jobb till dig i sovrummet, så går du dit och väntar.Ett till exempel men använd fantasin och desto värre och mer vågat desto bättre kör så det ryker
    tack, tack, tack! precis vad jag ville höra - för innerst inne går jag och tänker att "tänk om jag är löjlig, tänk om jag Håhåjaja-jag som trodde man skulle bli coolare och säkrare med åren...
  • Anonym (gift man)

Tja jag brukar gå igång ordentligt när min älskade tar fram piskan, eller bara rretas med mig hela dagarna gör mig också väldigt kåt.

• Oliner

Anonym (nyfiken) skrev 2008-05-09 23:19:39 följande:

tack, tack, tack! precis vad jag ville höra - för innerst inne går jag och tänker att "tänk om jag är löjlig, tänk om jag Håhåjaja-jag som trodde man skulle bli coolare och säkrare med åren...
    Ahh mångaa kvinnor vågar inte för: herregud vad ska han tänka om mig eller så!!!
    Och tro mig dom flesta killar har redan så sjuka fantasier om sex så du får göra mycket sjukt innan han höjer på ögonbrynen.

Så släpp handbromsen och trycka gasen i botten
Svar på tråden Killar - vad vill ni ha?