• Anonym (fri)

den javla svin försökte strypa mig !!!

nu är det över, nu är allt över...men det svider fortfarande, min kille efter 4 år hade visat sig vara en våldsam otrogen jävel...och inte bara otrogen, vill n iha ett exempel av vad jag fick höra om honom igår...: han köpte en hora i tyskland och blev smittad av henne, sen kom hem och smittade mig med det (svinkoppor, men ändå). sen åkte han hem till sin exfru som han har två barn med och gissa vad ...oh ja han knullade henne med o ch även hon blev smittad.....jag känner att jag kommer spricka...och igår när jag sa att det var slut...innan jag ens visste att han var en sån, så försökte han strypa mig framför vår dotter,, hon är bara 7 månader och kanske inte ens förstod nåt, men faktum att hon såg det...oh. han blev omhändertagen av polisen och sitter nu inne...hoppas han ruttnar där, för allt det onda han gjort mig, för alla hans spydiga komentarer. (ett exempel, när jag ber honom hjälpa mig med nåt, stå upp och rör på din arsle, ser inte du att jag är upptagen...han satt på dator och kollade på en film....eller ett annat fall...klockan kan va 3 på naten, jag sover och han är vaken, han väcker mig och säger att han är hungrig och att jag sak gå lagga mat åt han...är karln inte klok i skallen eller)...han var hemsk mot mig den senaste månad...och ett år innan dess så satt han inne. ja jag hade väntat på honom..han satt inte i fängelse, och sen när han kom ut, så åkte han in igen efter bara 3 veckor.och igår,, samma person som påstod att han avgudade mig, försökte döda mig...nå ja...kan nästan gissa hur mycket han ångrar sig nu, men jag...jag flyttar från stan...men vad ska jag säga till min dotter när hon blir äldre och frågar efter sin pappa?

• Svar på tråden den javla svin försökte strypa mig !!!
  • Anonym (meh!)

Vad du ska säga till din dotter? Tja, skaffa inte barn med en "bad boy" som har suttit inne?

Jag säger inte att det som hände var ditt fel. Det är alltid förövaren som bär ansvaret. Men när man läser här, tycker jag man ofta kan läsa mellan raderna vad det är för "typ" av killar det handlar om...

Ja, jag VET att även medelklass-Ove som jobbar på Statistiska Centralbyrån och aldrig har begått ett brott i hela sitt liv, utom möjligtvis snatteri när han var tonåring, också kan puckla på sin fru. Men det är INTE lika vanligt, det tyder all forskning på. (Vad vissa PK-människor än vill hävda...)

• Anonym (fri)

Anonym (meh!) skrev 2008-05-10 09:38:09 följande:

Vad du ska säga till din dotter? Tja, skaffa inte barn med en "bad boy" som har suttit inne?Jag säger inte att det som hände var ditt fel. Det är alltid förövaren som bär ansvaret. Men när man läser här, tycker jag man ofta kan läsa mellan raderna vad det är för "typ" av killar det handlar om... Ja, jag VET att även medelklass-Ove som jobbar på Statistiska Centralbyrån och aldrig har begått ett brott i hela sitt liv, utom möjligtvis snatteri när han var tonåring, också kan puckla på sin fru. Men det är INTE lika vanligt, det tyder all forskning på. (Vad vissa PK-människor än vill hävda...)
    det var inte precis så att man letar efetr en sån...jag var gravid i 5 månad när han åkte första gång...hoppades faktiskt på lite stöd....skäl fick jag redan från min hyresvärd när jag bad henne bytta lås...hon sa nej, och att jag får skylla mig själv att jag gav honom nyckel....nu när man mår som värst är lite medkännsla bra....
  • Anonym

Grattis till att du sparkat ut honom!!!Du fötjänar bättre än så här!!!!Håller inte alls med om att det var ditt eget fel som inte såg från början.Jag vet inte vad du ska säga till dottern.Kram....

• Anonym

Ring polisen och anmäl honom fôr misshandel. Och välj bättre kille nästa gâng!

• Anonym (fri)

söndag. han blev häktad.

• Ilene

Låter bra att han blev häktad!!!
    Dra nu inte tillbaka din anmälan mot honom bara, stå på dig...
    Måste ändå fråga om du har ensam vårdnad om ert gemensamma barn eller inte???
    Har du ensam skulle jag ge dig rådet att försöka flytta, om han nu är så hotfull och även blir våldsam kanske det är bäst att du kommer därifrån med ert barn..
    Inte för att jag tror på att man ska fly, men du har er dotter att tänka på...vem har hon om något händer dig???

• Anonym (fri)
    Ilene skrev 2008-05-11 21:56:29 följande:
    Låter bra att han blev häktad!!!Dra nu inte tillbaka din anmälan mot honom bara, stå på dig...Måste ändå fråga om du har ensam vårdnad om ert gemensamma barn eller inte???Har du ensam skulle jag ge dig rådet att försöka flytta, om han nu är så hotfull och även blir våldsam kanske det är bäst att du kommer därifrån med ert barn..Inte för att jag tror på att man ska fly, men du har er dotter att tänka på...vem har hon om något händer dig???
    fixade ensamvårdnad...på nåt sätt så visste jag att det kunde bli nåt sånt, inte så allvarligt, men har egetvårdnad...ska flytta till annan län nu, hittade perfekt lägenhet...och bara börja på nytt...ska fan inte dra tillbaks anmällan...vanligt misshandel och det han gjorde är inte samma sak...detta var försökt till dråp...usch...
Svar på tråden den javla svin försökte strypa mig !!!