den javla svin försökte strypa mig !!!
nu är det över, nu är allt över...men det svider fortfarande, min kille efter 4 år hade visat sig vara en våldsam otrogen jävel...och inte bara otrogen, vill n iha ett exempel av vad jag fick höra om honom igår...: han köpte en hora i tyskland och blev smittad av henne, sen kom hem och smittade mig med det (svinkoppor, men ändå). sen åkte han hem till sin exfru som han har två barn med och gissa vad ...oh ja han knullade henne med o ch även hon blev smittad.....jag känner att jag kommer spricka...och igår när jag sa att det var slut...innan jag ens visste att han var en sån, så försökte han strypa mig framför vår dotter,, hon är bara 7 månader och kanske inte ens förstod nåt, men faktum att hon såg det...oh. han blev omhändertagen av polisen och sitter nu inne...hoppas han ruttnar där, för allt det onda han gjort mig, för alla hans spydiga komentarer. (ett exempel, när jag ber honom hjälpa mig med nåt, stå upp och rör på din arsle, ser inte du att jag är upptagen...han satt på dator och kollade på en film....eller ett annat fall...klockan kan va 3 på naten, jag sover och han är vaken, han väcker mig och säger att han är hungrig och att jag sak gå lagga mat åt han...är karln inte klok i skallen eller)...han var hemsk mot mig den senaste månad...och ett år innan dess så satt han inne. ja jag hade väntat på honom..han satt inte i fängelse, och sen när han kom ut, så åkte han in igen efter bara 3 veckor.och igår,, samma person som påstod att han avgudade mig, försökte döda mig...nå ja...kan nästan gissa hur mycket han ångrar sig nu, men jag...jag flyttar från stan...men vad ska jag säga till min dotter när hon blir äldre och frågar efter sin pappa?