• linnea19

foto till studentskylt

Hej! Håller på att leta foto till en studentskylt men funderar på om det "måste" vara från när man var liten eller kan man vara äldre, typ tonåring?
    Vad tycker ni?

• Svar på tråden foto till studentskylt
  • Snorkis

Det är roligast om det är från när de är liten... men det är en smaksak..

• Intelligenti pauca
    linnea19 skrev 2008-05-10 18:41:16 följande:
    Hej! Håller på att leta foto till en studentskylt men funderar på om det "måste" vara från när man var liten eller kan man vara äldre, typ tonåring?Vad tycker ni?
    Du tar det du tycker blir bäst.Det finns INGA måsten
    För den som är intelligent räcker det med få ord
  • Dittvackrajag

Jag tycker att fotot/fotografierna (man kan ju faktiskt göra ett kollage) ska anpassas efter vad man har för relation till studenten.

Så tex, om man är syskon till studenten.. Ta och gör ett roligt kollage med en massa knäppa bilder som man har gjort tillsammans.
    Eller om det är ens pojkvän/flickvän så kan man ha ett foto som passar in på vad ni har tillsammans.
    Eller om det är ens son/dotter så skulle det passa med en bild då man var liten och en bild där man är "stor".

Men som andra har redan sagt, det finns inga måsten, bara smak, och den är ju som den är..

• Kattikattkatt

Jag tycker det viktigaste är att det är en fin bild, åldern är mindre viktig. När jag gjorde till min yngsta svägerska valde jag en bild där hon var 8 och det blev jättebra! Jag beställde min på nätet, och jag (och hon) blev jättenöjda! BGA hette stället tror jag.

• ILoveMyLittleBoy

En från när man är liten, innan skolålder, tycker jag.
    Dock är det sedan några år tillbaka, förbjudet med nakenbilder. Så skippa bilden din mamma tog på dig när du satt på pottan, sprang i vattenspridaren eller stod på huvudet i duschen.

Svar på tråden foto till studentskylt