• Anonym (tigern)

Har just förstört mitt hår med skitfula slingor - vad göra?

Är brunett och skulle ge mig på att slinga ljusa slingor själv, vilket uppenbarligen var ett misstag! Sitter nu här och ser ut som en..TIGER. Brunt hår med breda, fula orange-gula slingor..bara i överhåret = skitfult.

Har en brun toning hemma och det är frestande att sätta i den och gå tillbaka till det bruna igen, men kommer den att täcka??

Eller ska jag gå till frisören, kanske kan dom fixa till så att slingorna blir snygga.

Vad skulle ni gjort?

• Svar på tråden Har just förstört mitt hår med skitfula slingor - vad göra?
  • Intelligenti pauca
    Anonym (tigern) skrev 2008-05-10 18:45:18 följande:
    Är brunett och skulle ge mig på att slinga ljusa slingor själv, vilket uppenbarligen var ett misstag! Sitter nu här och ser ut som en..TIGER. Brunt hår med breda, fula orange-gula slingor..bara i överhåret = skitfult. Har en brun toning hemma och det är frestande att sätta i den och gå tillbaka till det bruna igen, men kommer den att täcka??Eller ska jag gå till frisören, kanske kan dom fixa till så att slingorna blir snygga.Vad skulle ni gjort?
    Gå till en frisör
    För den som är intelligent räcker det med få ord
  • TheMilky

Jag har också gjort tabben
    Jag brukar dra i en toning eller färga över.

• Snorkis

*småler*

Jag hade nog kostat på mig en tripp till frissan så de sätter i rätt täckfärg...

• Anonym (tigern)

Ja, jag är på vippen att slänga i toningen nu..

Men jag ville ju bli ljusare ju...snyft..

• Anonym

vad använde du för slingor då? alltså märke

• Anonym (tigern)

HM´s slingor..
    För en vecka sedan gjorde jag med Polycolor, men det blev ingenting! Så jag gjorde inte så noga denna gång, tänkte att det kanske ändå inte blir nåt..men tji fick jag..hehe...Man får väl skylla sig själv som inte kostar på sig ett frisörbesök!

• Bebis

Äh slingor är lätt att göra hemma med hjälp dock är bättre om man har en kompis som kan dra ut och se till att det blir jämt

Don't Panic
  • Anonym (tigern)

Visst, det HADE kunnat bli bra. Om jag hade gjort tunnare slingor och fördelat dem mer jämnt över håret.
    Men gjort är gjort.

Svar på tråden Har just förstört mitt hår med skitfula slingor - vad göra?