Sommarhatt eller keps till ettåring?
Har en son på 1½ år. Ska man köpa sommarhatt eller keps till honom. Har en sommarhatt, men den börjar bli för liten och nu är det svårt att hitta en ny i affärerna.
Hur gör ni andra?
Har en son på 1½ år. Ska man köpa sommarhatt eller keps till honom. Har en sommarhatt, men den börjar bli för liten och nu är det svårt att hitta en ny i affärerna.
Hur gör ni andra?
Min tjej har kepa men solhatt är ju bättre på så sätt att det skuggar ofta lite bak oxå.
Men det verkar ju inte finnas så mycket solhattar ute i handeln till annat än riktigt små barn.
Jag är inte så könsbunden när det gäller färger, men de få jag hittar är verkligen "tjejiga". Han får gärna ha rött, men det behöver ju inte vara blommar på.
Har en dotter på snart 14 månader. Idag var det underbart väder och sommarhattarna från förra sommaren är alldeles för små. Köpte en ny sommarhatt med snöre under hakan till henne..funderade på keps, men hon har en tendens till att ta av allt vad mössa o annat heter heela tiden.. Fick bli en med snöre under hakan så den kanske sitter kvar en liten stund iallafall
Tycker det hade kommit in rätt mycket hattar o kepsar nu på många butiker..h&m hade en del att välja på.
nu finns det både solhattar o keppsar..
finns Kepsar med skydd bak på hm....
Vi har köpt bra solhattar på Kappahl. Har det till sonen 20 månader gammal då den skyddar öronen och nacken också.
Helst solhatt som även skuggar öron och nacke litegrann.
vi har både och. Ibland keps ibland solhatt.
Hörde av en kompis igår att polarn&pyret har massa solhattar med band. Tänkte kolla in det vid tillfälle. Dottern har en rosa nu som min mamma köpte på h&m för några veckor sedan för 39:-.
Tex:
http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx?id=3558#
http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx?id=3551#
Köte en hatt på me&I - suveränt
Mitt son är 2½, han använder keps nu, innan hade vi alltid solhatt.. Men han blir riktigt röd om kinderna ute i solen, så håller nog på att solhatt är bättre.
vår tjej är snart 1½år, använder både solhatt å keps på henne.
men oftast går hon själv och hämtar sin keps då det är dax att gå ut,
så det lär väl mest bli den hon kommer använda.
Varierar mellan solhatt och keps. Köpte en solhatt i jeanstyg på Åhlens till sonen.
har både solhatt sen köpt en solkeps med skydd för nacken.
Köpte min till tjejen på Ica Maxi i Linköping (men de finns väl överallt eftersom det är deras märke "My Wear" De hade massor att välja på, ändå upp till 3 år. Har för mig den bara kostade 50 kronor, och det fanns pojkiga modeller också.
jag köpte en hatt på hm med brett brette.
JAg köpte solhatt på HM Tycker de hade jättemånga och i jätte stora storlekar. Men de låg på lite olika ställen, så man fick titta runt lite. Så storleksmässigt så borde du inte ha några problem att hitta några.
kikkid har jätte fina solhattar och kepsar.
finns i grått och rött,grönt
här har Tara en röd