• Anonym

Finns verkligen killar som överaskar med blommor, hotellnätter och sånt?

Finns det verkligen killar på denna jord som tar hand om sin tjej, med överaskningar som hotellnätter, saker som han gör bara för tjejen.

Isåfall ge mig gärna exempel?

Börja undra om det finns bra killar...

• Svar på tråden Finns verkligen killar som överaskar med blommor, hotellnätter och sånt?
  • crimson

yepps, min kollega vart ivägbjuden på romantisk weekend förra helgen med hotell, blommor, champagne och hela baletten. Sen när dem kom hem tog han med henne på grönan! och middag.
    Dem har inte träffats särskilt länge

• Anonym

Det finns, jag vet en men han vill jag ha själv

• Anonym (j)

Min sambo överraskar mig med allt möjligt. Blommor på namnsdag, present på födelsedag, julklapp. Inte alls mycket men ändå nog. I vardagen är han kärleksfull, respektfull och ger en massa även om det inte är materiella saker. Det andra är nog så viktigt. Så visst finns det BRA killar!

• Anonym

Ja, det finns det. Har hänt mig. Inte hotellnätter, men blommor har jag fått av flera pojkvänner.
    Ett lysande exempel (som tyvärr inte hände mig ) är en kille vi känner som överraskade sin tjej med rosblad och ljus i hela lägenheten när hon kom hem från jobbet. När hon kom in såg hon också en ledtråd som ledde till en till och en till tills hon hittade flygbiljetter till samma kväll till Venedig. Väl i Venedig friade han under suckarnas bro. Bättre kan det nog inte bli! (Hej J om du läser detta, hoppas det är ok att jag berättade er historia!)

• Majras

Japp, dom finns... har själv blivit överraskad några gånger av sambon med hotell och ibland även teaterpaket

• Alexandra82

Blommor får man väl nån gång ibland och presenter händer väl nån gång sådär spontant.
    Fast jag skulle gärna få lite oftare, men sen är inte jag världens bästa på att hitta på sånt till min kille heller, så det känns ändå helt okej.

• fruis

Det finns nog gott om bra killar men jag tycker inte att frekvensen av överraskningar är vad som utgör en "bra kille" direkt. Däremot finns det även sådana killar som tycker om att ordna sådant, det tror jag.

Personligen är jag en högt oromantisk sort och uppskattar inte alls att bli överröst av blommor och presenter. Det kan vara trevligt någon gång men det som verkligen får mig att känna mig uppskattad och älskad är när en kille lyssnar aktivt på vad jag har att säga och visar intresse och uppskattning av mig och mina tankar. En bra, känslomässig diskussion är för mig värd mycket, mycket mer än hotellnätter och middagar.

• Gubbas

Har bara hört om dem, men tyvärr inte råkat ut för någon själv!!

• Anonym (idag)

Det här är verligen något jag saknar i mitt förhållande. Min sambo är inte alls påhittig när det gäller sånt här! ;( Jag har själv överraskat honom tidigt i vårt förhållande men slutade med det när jag märkte att man inte fick det tillbaka. Har tagit upp det några gånger med min sambo men det händer aldrig något... Vet inte vad man ska göra. Jag är inte den som kräver saker och ting men just den här biten skulle jag SÅÅ behöva någon gång ibland. Det kryddar upp förhållandet och sexlivet!!

• Anonym
    Svar på #7
    i början kunde jag få smycken och hotellresa men det avtar tyvärr med åren, men då och då tänder han ljus i hela lägenheten och jag kommer hem och hittar en bukett med tio röda rosor på sängen eller likande. MYsigt!!

annars är min man väldigt omtänksam på många andra sätt...han behandlar mig som en prinsessa!!
Svar på tråden Finns verkligen killar som överaskar med blommor, hotellnätter och sånt?