En sida jag blev tipsad om... för roligt!
w1.858.telia.com/~u85818823/roligt.htm
Hoppas det funkar!!!
Ha så roligt
LilleSkutt
w1.858.telia.com/~u85818823/roligt.htm
Hoppas det funkar!!!
Ha så roligt
LilleSkutt
Hahahaha.. Jättekul ju..:)
Hehehhe
Jättekul!
*asgarvar* Tack!
Den var dö kul ju
hahahaha..jag går i bitar, asgarvar!
Tack så mycket för tipset!
Skrattade så tårarna sprutade åt vissa grejer....
Ska ta med mig några getter till affären i morgon och testa
Hahaha, helt klart roligast på länge!! *torkar bort skrattårarna*
Skit rolig!!!!!
En smakprov.... Hur man övar sig inför föräldraskapet....
2. Ta reda på hur nätterna kommer att bli. Mellan fem och tio på kvällen går du runt i vardagsrummet med en blöt påse som väger mellan fyra och sex kilo. Klockan tio lägger du ner påsen, ställer klockan på midnatt och går och lägger dig. Gå upp klockan tolv på natten och gå runt i vardagsrummet med påsen till klockan ett. Ställ klockan på tre. Eftersom du inte kan somna om går du upp klockan två och tar något att dricka. Gå och lägg dig 02.45. gå upp när väckarklockan ringer klockan tre. Gå omkring och sjung i mörkret fram till klockan fyra på morgonen. Ställ klockan på 05.00. Gå upp. Laga frukost. Håll på med detta i fem år. Och se glad ut.
3. Gröp ur en melon och gör ett litet hål i sidan på den, ungefär en golfbolls storlek. Häng sedan melonen i ett snöre, fäst i taket och låt den svänga från sida till sida. Ta en sked uppblötta frukostflingor och försök sedan mata den svängande melonen samtidigt som du låtsas vara ett flygplan. Fortsätt tills hälften av flingorna är slut. Tippa ner resten i knät. Nu är du redo att mata en ettåring. Som förberedelse för lite större barn smetar du kaviar i soffan och sylt på gardinerna. Göm en fiskpinne bakom stereon och låt den ligga där ett par månader.
4. Att klä på småbarn är inte så lätt som det kan verka. Börja med att köpa en bläckfisk och en nätkasse. Försök lägga ner bläckfisken i nätkassen så att inga av armarna sticker ut. Tillåten tid för detta: hela morgonen.
5. Glöm sportbilen och köp en Volvo. Och tro inte att du kan ställa den fläckfri och glänsande på garageuppfarten. Familjebilar ser helt enkelt inte ut så. Köp en chokladglass och lägg den i handskfacket. Låt den ligga. Tryck in smågodis i bandspelaren. Smula sönder ett storpack chokladkex i baksätet. Dra en kratta längs bilens båda sidor. Så där. Perfekt!
Superkul!!
Skuttar upp
hur kul som helst..det där med att mata en ettåring gravade jag åt så tårarna sprutade....såg nämligen min systerson framför mig när han var ett år...*ler*
hur kul som helst..det där med att mata en ettåring garvade jag åt så tårarna sprutade....såg nämligen min systerson framför mig när han var ett år...*ler*