• Anonym (shit pomme)

Någon som haft fullbordat sex av "misstag" en liten tid efter förlossningen och blivit gravid??

Precis som frågan lyder i rubriken...någon som blivit gravid genom ett fullbordat samlag av "misstag" en liten tid efter förlossningen??

Vi e jättedumma jag o min man...vi gjorde ett "oops" igår och "gick hela vägen" trots att vi har en liten son på bara 4,5 månader. Vi vill väldigt gärna ha en liten knodd..fast inte förrens om ett år helst och var medvetna om risken bara genom att i vanliga fall ha avbrutet samlag..men denna gången i stundens hetta så blev det som det blev Räcka ut tungan

• Svar på tråden Någon som haft fullbordat sex av "misstag" en liten tid efter förlossningen och blivit gravid??
  • Anonym

Ja,fast nu är vår lilla 8 månader men det känns väldigt tätt!Plussade i söndags!

• Anonym (shit pomme)

Oj, nu blev jag nervös
    Hur känns det?

• minatre

Det finns de som blivit gravida en månad efter förlossningen, grannens barn är födda med ett års mellanrum. Deras äldsta var alltså bara ett år när andra föddes Själv blev jag gravid när äldsta var sex månader och han fick en lillebror innen han hunnit bli ett och ett halvt år.

Så självklart KAN du bli gravid om ni kör oskyddat Men du behöver ju inte ha blivit det!

• Anonym (shit pomme)

minatre

Hur gick det med barnen då när 2:an föddes? Mycket jobb?
    Fick du kommentarer av folk när de fick redan på att du var gravid 2:a gången?

En del av mej hoppas att detta tog sej , men samtidigt oroar man sej för om det skulle va så.

• minatre

Det gick bra att ha två tätt. Hade syskonvagn och bärselen användes mycket hemma så det fungerade bra. Nu har de ju väldigt roligt ihopa De leker ju mycket ihopa har samma intressen och till viss del samma kompisar. De "lånar" vissa kompisar av varandra. Så de har alltid ngn att leka med både iom varandra och iom att de lär känna andra genom varandra.

Nu fick min två kolik som bebis och det var väldigt jobbigt, men det hade det ju varit oavsett! Men det fungerade bra ändå. Äldsta blev aldrig svartsjuk heller på sin lillebror. Från det att tvåan var ca 1år har de lekt jätte bra ihopa. Vilket är lite avlastande, ett barn vill att föräldern ska vara med och leka osv mycket. Men när man har två så här tätt så är de föga intresserade av att leka med dig om syskonet är hemma. Så man blir lite avlastad samtidigt som de ju har roligt

• Anonym

Anonym (shit pomme) skrev 2008-05-10 23:31:56 följande:

Oj, nu blev jag nervös Hur känns det?
    Lite nervös hur jag ska fixa det...3 små barn under 4 år!
  • Anonym

En kompis blev gravid när bebisen var 2,5 mån

• Anonym (shit pomme)

minatre

Det låter ju bra Det e ju kul för barnen att de har varann att leka med!
    Stackars! som fick kolik!

Undrar hur lång tid efter äl man kan testa med gravtest?

Kanske borde vänta till en vecka efter BIM *funderar*

Svar på tråden Någon som haft fullbordat sex av "misstag" en liten tid efter förlossningen och blivit gravid??