• Modin

Nån ung som har två barn?!

Någon ungmamma som nyss fått sitt andra barn eller fler?? Kan va roligt å prata å se hur de går för er..

Jag har en dotter född 16 juni 06 och en son född 1 maj 08 :)

• Svar på tråden Nån ung som har två barn?!
  • Johanna 87

har en son som är född 6maj .06 och väntar tvåan till 7 juli så snart är vi två barns föräldrar

• Tina och Fredrik

Är 26 och har tre barn som är 5, 3 år och en plutt på 7 mån. Och det går jättebra, kul med täta ungar.

• fia jimmy

Jag vet inte hur pass ung du menar. Men jag är 22år o har två barn. Ett som är 5 år o en som snart är 11 månader..
    Funkar jättebra!!

• Angelina07

hej!
    Jag är 20 och har precis fått en son 4maj och har en dotter på 1år!
    :)

• mammatillmiranda

Jag är 22 och fick en Miranda 2/6-05 och en Molly 9/2-08
    Känner mig dock inte så "ung", känner mig mer som en mamma i perfekt ålder ;)

Trivs grymt bra som 2 barnsmamma, dock tyckte jag de första 2 veckorna var rätt tuffa, innan jag kom in i rollen. Tur att min sambo var hemma och hjälpte till då kan jag säga!

Hur har era stora barn reagerat på sina småsyskon? Hittills har allt gått jättebra, men jag antar att det kan komma lite längre fram, det där med avundsjuka o så.

Miranda 05 och Molly 08 - mammas änglar
  • mammascaroline

jag är 88:a! Har en dotter född:050802 och en son född 080115. trivs jätte bra.

• Modin

Roligt med alla svar :)

Min dotter reagarade inte så mycket över att vi fått hem en liten bebis.. Hon tycker mest de är roligt.. Hon vill va med å gosa å sånt... Men när hon e trött så kan de lätt bli lite avensjuka men de är inget som är farligt :)

• VeeKa

jag har en son född augusti 2005, och en till son född februari 2008.. =) Ja är 19 år. (fyller 20 i juli)

• VeeKa

jodå, allt går bara bra. Bättre än förväntat faktiskt... Lite mkt att göra bara, då man har skolan att tänka på också. men de är underbart... Kul att se att någon annan är uppe länge fastäm man har barn...

Svar på tråden Nån ung som har två barn?!