Jag såg hans ex...
Min kille lämnade en relation som varit dålig länge när han träffade mig. Jag var alltså inte den enda orsaken till separationen men vår förälskelse fick honom att inse vad han saknade.
Det var han som tog initiativet då, jag har aldrig flörtat med upptagna män och höll min förälskelse hemlig. Vi var kolleger så jag kände inte hans sambo men visste att de hade barn och höll mig helt enkelt undan.
När han berättade hur han kände för mig blev jag helt ställd och sa att det var hans beslut, jag ville inte påverka honom.
Jag gjorde också klart att jag vägrade vara hans älskarinna. Han svarade att han ville leva med mig, inte ha någon affär, så han valde att separera.
Ingen av oss har ångrat sig. Vi är mer förälskade än någonsin. Jag har aldrig känt så starkt för någon och jag vet att det är ömsesidigt.
Han har berättat att han aldrig var kär i sitt ex. Hon blev oplanerat gravid och han tog sitt ansvar men han kände aldrig så för henne. De sista året innan han träffade mig levde de som separerade med skilda sovrum och undvek varandras sällskap i det längsta.
Hon ville försöka rädda relationen först men han var säker. Det var inget att göra. Han ville inte vara med henne från början och hade funderat på att gå länge.
Jag har haft mycket dåligt samvete och undrat om vi gjort rätt. När jag såg henne nu med barnen mådde jag uselt. Jag är själv ensamstående mamma och vet hur det är.
Min kille är en underbar pappa och vill ha barnen så mycket som möjligt så han har inte på något sätt lämnat henne i sticket men ändå. Det är hårt att bli lämnad även om hon till slut var med på att separera.
Det känns som om jag är lycklig på någon annans bekostnad men samtidigt undrar jag hur lycklig hon hade varit om de fortsatt tillsammans. Hade hon velat leva med en man som inte älskar henne?
Hon ser bra ut, är ung och har bra jobb så det lär inte dröja innan hon träffar någon. Är det inte bättre att hon får vara lycklig med en man som har de rätta känslorna för henne?
Hur ser ni på det här? Är det någon som har varit i min eller kanske hennes situation?