• NobodysFool

Äckliga smutsiga Eddie Meduza raggare

*spottar och fräser* varför varför varför varför drar jag till mig äckel raggare i 20 års åldern?? svettiga fulla illa luktande raggare ?? jag HATAR raggare ... snuset smetad över munnen... nu menar jag inte gamla old school raggare som min morfar tex nu menar jag nyfunna raggare ... bläääääääääääääääääää

• Svar på tråden Äckliga smutsiga Eddie Meduza raggare
  • Lolalee

håller med.. är själv den en raggarbrud av den yngre generationen.. men det finns inget värre än dessa "blöjraggare"!! dom sabbar ryktet för oss andra.. vet många som hatar raggare pga just blöjorna.. men så när man väl själv lägger fram att man e en raggare så blir dom helt chockade.. jag älskar v8ornas muller genom stan.. nercabbat en varm sommar kväll m fin 50-tals musik i bakrunden.. men vad det gäller blöjorna, så e d bara supa,supa,supa!HATAR DOM!!

• NobodysFool

ja äckliga fylle raggare

• La Lola

Alltså....vad då "drar till dig"?

Det är väl bara att säga ifrån o gå därifrån om nån blir för närgången?
    Om det nu är så du menar....

//Var dig själv, det finns redan så många andra.
  • B e l l a D o n n a

hemskt vad du startar trådar idag som tydligen irriterar dig något väldigt

• villasibylla

En dum fråga kanske men ändå, vad har Eddie Meduza med det hela att göra??

• B e l l a D o n n a
    villasibylla skrev 2008-05-11 11:45:46 följande:
    En dum fråga kanske men ändå, vad har Eddie Meduza med det hela att göra??
  • NobodysFool

Ja so what belladonna jag kanske e på det humöret idag har du problem med det eller...? Eddie Meduza brukar vara musikvalet blöjraggare väljer

• La Lola
    NobodysFool skrev 2008-05-11 12:09:05 följande:
    Ja so what belladonna jag kanske e på det humöret idag har du problem med det eller...? Eddie Meduza brukar vara musikvalet blöjraggare väljer
    Om du har en dålig dag så behöver ju inte det gå ut över de som skriver i dina trådar.
    //Var dig själv, det finns redan så många andra.
Svar på tråden Äckliga smutsiga Eddie Meduza raggare