• Tjimtjom

*Läste den förra tråden o tyckte

Läste den förra tråden o tyckte det var lite imponerande med 30 sidor så jag tänkte kolla om intresse finns för några sidor till
    Kan börja med mina:

Jag har fått puss på kinden av Jesper Blomqvist (fotbollsspelare)
    Min mamma har druckit te med Roger More
    Bryan Adams har raggat på min kompis granne
    Min syster har slängt ut samtliga medlemmar i Bon Jovi från McDonnalds
    Min sambo har råkat stänga in Per Gessle i nåt kontorshus, dom ställde massor med grejer framför dörren han skulle ut igenom.
    Jag har åkit buss tillsammans med en av killarna i Infinit Mass, kommer inte ihåg vad han hette.

*snuskvarning*
    Min Kusins fd klasskompis bästa kompis mamma har gett Nick Borgen ett "blow job"
    Samma fd klasskompis bästakompis mamma har även haft sex med flertalet medlemmar i Flamingokvintetten. (ska tillägga att jag hört detta ryktesvägen o vet inte om det stämmer)

• Svar på tråden *Läste den förra tråden o tyckte
  • anro

* Min kompis har haft sex med Alexander Skarsgård...jag var i samma rum när detta hände. Men jag sov..hua..Dagen efter blev han utnämd till Sveriges Sexigaste av Aftonbaldet. Gissa om min kompis var nöjd.

* Jag har sålt tidning till Sven Volter

* Jag har sett Kevin Costner i LA

* Jag har varit på den klubben där Madonna hade sitt 40-års party (dock inte samtidigt som jag var där)

* Jag har stått på scen med E-type och sjungit i micken med honom..hua..detta var efter ett par öl.

* Min komis har dansat tryckare med Prinsessan Madde och tagit henne på baken.

* Min chef är med i samma jaktlag som E-type

* Arne Weises dotter bor i samma område som jag

* Jag har varit på Kharma när hela Westlife var där och festade

* Jag har varit hemma hos Anton Körberg på drink

* Jag var bästis med Mona Sahlins dotter under många år i låg och mellan stadiet.

...kommer säkert på flera...

• Cittra

Min kompis hund har juckat på Monika Törnells tröja, som hon inte hade på sig just då. *s*

• Heidsan

Har suttit brevid Martin Björck på tunnelbannan.

• Stumpan2

Cittra: Hihi!

En grannes bror är med i Christian walz "I will never be afraid"

Min morbrors frus brors frus systers man är Harald Treutiger

Har sett Björk och Peter Jöback i London, dock inte tillsammans

Har spelat en konsert tillsammans med Nils Landgren (trombonspelare) för typ 100 år sedan

• Hjärtapåtråd

Har expedierat Johan Davidsson och Linda Lampenius. Dom köpte ett ohyggligt fult badrumsskåp i plast.
    Plus alla andra i HV71.

• Cittra

tjimtjom: Visst var det snällt av honom att passa på när hon inte hade den på sig iaf? *s*

• Drakugglan

Min kompis har varit tillsammans med Kelly Tainton.

Jag har sprungit ikapp i en rulltrappa med David Tainton.

Jag har åkt hiss med Clabbe af Geijerstam

Jag har hoppat Runar på fötterna under en popkonsert.

Min man har skjutsat medlemmarna i Alcazar i sin bil och som tack så sjöng de en sång åt honom.

Jag har hejat på prinsessan Madeleine när hon gick förbi mig på universitetet.

Jag träffade Mats Rådberg på finlandsbåten en gång men tappade hans autograf i bollhavet. (Det var ett antal år sedan...)

Sedan jobbar jag då och då på ställen där man träffar en massa politiker... men det är inte lika coolt! -Ingen verkade bli imponerad när jag berättade att jag skakat hand med Annika Billström iallafall...

• Tjimtjom

Kom på en till appropå Alcazar. Min systers man har kört över deras shoppingpåsar på Arlanda. Dom höll på at spela in nåt program där dom åkte till Spanien o handlade kläder o när dom landade körde min svåger över påsarna med kläder.

Svar på tråden *Läste den förra tråden o tyckte