hej! vi var i Sunny beach -05 och vi gillade det! stranden är jättefin och långrund, när vi va där va det varmt och härligt men man ska inte åka efter augusti då börjar det bli kyligare där nere.. billig mat, billig shopping.. jag vill gärna åka tillbaka! doch är det lite tråkigt att de inte har palmer och så.. vi va där med vår då 2 1/2 åriga son så vi nöjde oss med mat, shopping, bad.. men ska man ha nöjesliv alltså ut och partaja är nog inte sunny beach det rätta stället.. de har ju en del barer och diskotek, men kan tänka mig att det är mer röj på andra ställen.. men det vi åkte dit för fick vi och vi trivdes väldigt bra!
Inatt kom vi hem från Turkiet.. som jag oxå gillade väldigt mkt! vi bodde i Side på Saray regency, ett all inclusive hotell med fanstastisk mat och personal! perfekt för oss som åkte med barnen.. maten var så himla god! hygienen är mkt bra på hotellet vå käkade allt från sallad, kykling, kött, räkor,glass bakelser ja allt du kan tänka dig och inte en tendens till magsjuka som vi va så rädda för! det va toppen! personalen va vääldigt barnkära! alltså det va helt toppen där vi ska absolut åka tillbaka dit! så himla skönt med all inclusive! jag fattar inte varför så få svenskar åker till det hotellet för det va mest tyskar där..
får jag betämma nu så åker jag hellre tillbaka till Turkiet, för det va så mysigt med palmerna och den superfina stranden.. dock är ju shoppingen mkt dyrare.. men ett å annat fynd kan man göra! det va fräshare på stranden än i sunny beach..