• väntar i Kina kön

Vill ha Marimekko tyg med svarta träd till väggbonad

Var finns det att köpa marimekkos tyg med svarta träd? Passar det till en väggbonad? Vad tycker ni?

Nu när vi har lagt nya tapeter(vit målad vägg och en blommig fondväg)så räcker det med en tavla....*ler tycker jag som älskar prylar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-11 21:18
    Vet ni någonstans var man kan köpa billigt marimekko tyg eller kanske säljer just det tyget?

• Svar på tråden Vill ha Marimekko tyg med svarta träd till väggbonad
  • Cluedo

Om du bor i Sthlm så kan du ju kolla deras affär på Norrmalmstorg. Där finns säkert tyget. Annars finns det en del på Tradera och kanske på Blocket.
    Åhlens i City har en liten avdelning med Marimekko tyger. Kolla där!

• väntar i Kina kön

Det finns ingen som säljer här? eller man kanske inte får det?

• sannabanana

Jag har köpt det tyget på Åhlens...

• väntar i Kina kön

Inga andra tips? Var jag kan hitta tyget

• Elli47

Kolla på Tradera eller varför söka på nätet, det säljs på flera ställen men är inte billigt någonstans tyvärr!

• väntar i Kina kön

Vi bor i en liten by och här finns det inte tyger på flera mils avstånd och tyvärr finns det inte marimekko tyg.

• Elli47
    väntar i Kina kön skrev 2008-05-26 16:59:18 följande:
    Vi bor i en liten by och här finns det inte tyger på flera mils avstånd och tyvärr finns det inte marimekko tyg.
    Kolla på Tradera och andra ställen på nätet, sök på Marimekko så får du fram massor av olika förslag.
  • Elli47

Billiga Marimekkotyger finns inte... billigast är isåfall om du kan åka till Finland och köpa det där på någon mindre ort där det brukar vara lägsta priserna.

Svar på tråden Vill ha Marimekko tyg med svarta träd till väggbonad