Lekstuga - när?
Hur gammal bör barn vara när man införskaffar en lekstuga för att de ska uppskatta den tillräckligt mycket?Motivera gärna varför, tack!
Min ettåring tycker lekstugan är skit skoj Köpte den till sonen när han var ca 2.
Julia pratar Dagligen att vi ska gå till lekparken och till lekstugan där!!! Följ gärna med någon gång!!!!
Min dotter skulle fullkomligt ÄLSKA en lekstuga nu, hon fyllde två år i januari.
Vi har en stor lektstuga på sommarstugan, och där inne vill hon gärna vara och ha affär genom fönstret å sånt
Vad är tillräckligt mycket? Barn brukar väl älska lekstugor från det att de kan gå. Och ordnar man en lekstuga åt en tvååring så kan det ju lika gärna hända att det blir sommaren när han/hon fyller åtta som den är som mest använd. Sånt vet man inte i förväg.
Från det att de börjar leka sådana lekar, vid 1,5 ålder o framåt, vilket iofs är ganska induviduellt.
Min kille är fyra o har tjatat ett bra tag om en lekstuga, vilket han nu oxå fick ganska nyligt.
Överlycklig var ordet, han har dock inte än lekt så mkt i den som jag trott.
Jag röstade på 2 år. Min 5- och snart 8-åring leker fortfarande i lekstugan nästan dagligen.
Meja lekte i mammas lekstuga förra sommaren då hon var drygt 1,5år, så hon kommer nog att älska den i sommar.