• Anonym (Jessica)

Han visar ingen hänsyn till mig!

Åh jag blir så arg!

Min kille jobbar hemma, och får in lite datorjobb ibland och ofta vill han sitta och jobba på nätterna för att han ska hinna fort klart, det är okej tycker jag.

Men jag har så svårt att sova om han sitter uppe och jag pluggar och ska ofta upp kl6 för att åka till skolan. Jag lägger mig vid 23 tiden och försöker sova, men lyckas inte och vid 01.00-0130 frågar jag honom om han inte kan lägga sig förjag kan inte sova och ska upp om 5h, han kommer och lägger sig.

Nu säger han att jag inte låter honom jobba och att jag tjatar om att han ska lägga sig hela tiden!

Dessutom kan han inte avvara 30min för att ha sex med mig heller! Jag frågade nyss om vi inte skulle mysa lite sen, jo svarade han och var helt med på noterna, men sen sa han att han måste jobba klart först, jag ska alltså vänta tills kl 1 innan vi ska ha sex! Jag frågade honom om han inte kunde prioritera en halvtimmes mindre sömn för att ha sex med mig, men nej jag bara tjatar och låter inte honom jobba så han kan få mat på bordet och tak över huvudet!

Fan vad irriterad jag blir!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-12 00:24
    Japp, då ska han sitta uppe och kolla på hockeyn som börjar 00.45 idag!

• Svar på tråden Han visar ingen hänsyn till mig!
  • Anonym (Jessica)

Nu har han tydligen ångrat sig, nu vill han ha sex nu i alla fall! Ja ja man får väl gå in till honom då!

• Anonym

Men varför måste han gå och lägga sig bara för att du gör det?
    Vad är det som gör att du inte kan sova?

Du måste ju även respektera att han jobbar på nätterna..

• Anonym (Jessica)

Ja men jag kan ju inte sova då, och han jobbar nästan inget på dagarna!

• Anonym

Anonym (Jessica) skrev 2008-05-11 22:26:57 följande:

Ja men jag kan ju inte sova då, och han jobbar nästan inget på dagarna!
    Men varför kan du inte sova? Låter det, är det tänt i hallen, vad är problemet?
  • Mamsis

Varför får han inget gjort på dagarna då?

• Anonym (Jessica)
    Anonym skrev 2008-05-11 22:28:13 följande:
    Anonym (Jessica) skrev 2008-05-11 22:26:57 följande:Men varför kan du inte sova? Låter det, är det tänt i hallen, vad är problemet?
    Jag har ingen aning, känner mig uppstressad och kan inte ta det lugnt, vet inte vad det är men jag kan bara somna om jag är riktigt trött..
  • Anonym (Jessica)
    Mamsis skrev 2008-05-11 22:47:54 följande:
    Varför får han inget gjort på dagarna då?
    Han säger att han koncentrerar sig bättre på kvällarna och nätterna, han kommer på fler idéer då, han bygger och designar hemsidor.
  • Anonym (Jessica)
    Tös skrev 2008-05-11 23:08:23 följande:
    Öronproppar?
    Det är inte det, det är knäpptyst hemma då, men jag har som sagt väldigt svårt att sova då. jag tycker han kan kompromissa lite i alla fall, och kanske jobba till tolv-halv ett, och inte till 2-3, men han tycker bara jag är töntig och inte förstår att han måste jobba.
  • Pysse

Min man är också nattuggla. Han kan lätt vara uppe till 3-4 på natten och tvätta, baka bröd eller pyssla. Fast han skall jobba dagen efter. Jag har lärt mig att leva med Om han skall lägga sig efter att jag har lagt mig, så får han sova på soffan.
    Det är ju faktiskt hans hem också.

Svar på tråden Han visar ingen hänsyn till mig!